.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فولاد خوزستان میزبان شاگردان نکونام است/تلاش نساجی برای کسب نخستین پیروزی
شاگردان جواد نکونام در تیم نساجی تلاش دارند تا امروزبا ارائه یک بازی خوب مقابل فولاد خوزستان بتوانند نخستین پیروزی خود در لیگ‌برتر را به‌دست آورند.

به گزارش شمال نیوز، جلسه هماهنگی پیش از بازی دو تیم فولاد خوزستان و نساجی مازندران در هتل پارس اهواز برگزار شد.

در این نشست هماهنگی که با حضور فرزاد مجیدی سرپرست نساجی، نمایندگان باشگاه فولاد خوزستان و مسؤولان برگزاری مسابقه برگزار شد مقرر شد تا شاگردان جواد نکونام در بازی امروز یک‌دست سفید بپوشند و فولادی‌ها قرمزپوش شوند.

مربی تیم فولاد خوزستان امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران با بیان اینکه تیم نساجی تیم ریشه‌دار و بزرگی است و ما باید تلاش کنیم بازی خوبی ارائه دهیم، اظهار کرد: باید تلاش کنیم که تیم‌های ریشه داری مثل نساجی در لیگ‌برتر بمانند.

عزیز فریسات افزود: تمام فیلم‌های نساجی را به خوبی آنالیز کنیم تا در بازی امروز مقابل نساجی نمایش خوبی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه لیگ تازه آغاز شده تیم‌ها هنوز به آمادگی لازم نرسیدند و سخت است که بخواهیم راجع به تیم‌ها و حتی فولاد قضاوت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه تیم ما هواداران زیادی دارند و دوست دارند تیم محبوبشان همیشه پیروز شود و نتایج خوبی کسب کند، اظهار کرد: از هواداران خونگرم خوزستانی تشکر می‌کنم که همیشه از فولاد خوزستان حمایت کردند و امیدوارم بتوانیم با پیروزی مقابل حریفان در لیگ برتر دل هواداران را شاد کنیم.

جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران به دلیل تأخیر در پرواز به نشیت خبری پیش از بازی نرسید.

شاگردان جواد نکونام که در حال حاضر در لیگ‌برتر دو امتیازی هستند تلاش دارند تاامروز با ارائه یک بازی خوب بتوانند نخستین پیروزی خود در لیگ‌برتر را به‌دست آورند.

دیدار دو تیم فولاد خوزستان و نساجی مازندران در چارچوب هفته چهارم لیگ هجدهم از ساعت ۲۰/۳۰ دقیقه امروز(پنج شنبه) ۲۵ مردادماه جاری در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.