.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار اعلام کرد :
پرداخت تسهیلات کم بهره در زمینه خوداشتغالی به۱۱ هزار مازندرانی
شمال نیوز : اسلامی با اشاره به ایجاد اشتغال توسط پرداخت تسهیلات کم بهره در زمینه خوداشتغالی برای 11 هزار نفر در استان مازندران در سال گذشته تأکید کرد: در تسهیلات اشتغال روستایی و اشتغال فراگیر، تنکابن مقام پنجم از 22 شهر استان را کسب کرد که این روند سبب جذب نیروی بیکار و رفع دغدغه خانوارها گردید.....
پرداخت تسهیلات کم بهره در زمینه خوداشتغالی به۱۱ هزار مازندرانی

شمال نیوز : استاندار مازندران از پرداخت تسهیلات کم بهره در زمینه خوداشتغالی به ۱۱ هزار مازندرانی خبر داد.

به گزارش شمال نیوز  ،یادواره سرداران و 562 شهید شهرستان تنکابن با سخنرانی ویژه استاندار مازندران در مصلی شهید بهشتی شهر تنکابن برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که با حضور پرشور مردم و مسئولان استانی و شهرستانی همراه بود، محمد اسلامی استاندار مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب و دفاع مقدس، مراسم سالگرد شهیدان انقلابی تنکابن را مصادف با 40 سالگی انقلاب دانست و گفت: آمریکا، دشمن قسم خورده اسلام و قرآن هنوز و پس از این سالها در تلاش است تا با به کارگیری ترفندها و نقشه های متفاوت و تکرار شده ، و با به راه انداختن جنگ اقتصادی امروز به اهداف خودش که خاتمه انقلاب است برسد.

وی با تاکید بر دشمنی آمریکا علیه ایران که امروز کاملا جنبه علنی و آشکار یافته افزود: آمریکا از تمام ظرفیت ها و امکانات و سازمان های بین المللی استفاده کرده و انواع و اقسام تحریم ها علیه کشور ما را با استفاده از گروه های مخالف و منافق بکار بسته تا به هدفش دست یابد و در طول این 40 سال به طور مداوم در پی تحقق اهداف خویش بوده است.

وی به جمله معروف آیت الله بهشتی که فرمود، آمریکا از دست ما عصبانی باش و از عصبانیت بمیر، اشاره و خاطرنشان کرد: ترک کشور ایران با آرزوهای برآورده نشده و از دست دادن منابع این کشور باعث شد تا آمریکا برای بازگشت به شرایط گذشته، از کودتا گرفته تا ترور و تحریم و حتی جنگ طاقت فرسای 8 ساله را برای رسیدن به آرزویش امتحان کند که در تمام آنها شکست خورد و به نتیجه نرسید.

استاندار مازندران صدور قطعنامه های مختلف نظیر حقوق بشر، صلح خاورمیانه، مباحث هسته ای و در نهایت تحریم همه جانبه را حاصل تلاش امریکا دانست و یادآور شد: تمام این توطئه ها که در جهت تضعیف و تقسیم نظام بود مؤثر نشد و در مقابل ایران توانست با انعقاد برجام به دو دستاورد ارزشمند برسد که فارغ از دستاوردهای دیگر، همین دو نکته برای اثبات حقانیت ایران کافی بود.

اسلامی نخستین دستاورد بزرگ برجام را، رد ادعای آمریکا در مورد هدف ایران برای ساخت سلاح هسته ای دانست و خاطرنشان کرد: دستاورد دوم که ارزش بیشتری داشت رد ادعای دیگر آمریکا بر پایبند نبودن ایران به تعهدات و معاهدات بین المللی بود که بر دنیا ثابت شد که ایران اهل مذاکره است.

 وی با اشاره به اینکه امروز آمریکا با اعمال تحریم ها یک جنگ اقتصادی را آغاز کرده، گفت: آمریکا اذعان کرده که نه در جنگ نظامی و نه در جنگ سایبری قادر به شکست ایران نیست و اگر شکست نیز اتفاق بیفتد، برای آنها پیروزی محسوب نخواهد شد و سخنان روز گذشته رهبر انقلاب نیز تاکید بر همین موضوع بود که جنگ نظامی اتفاق نخواهد افتاد، چراکه ما آغاز کننده جنگ نخواهیم بود.

نماینده ارشد دولت در استان مازندران به هدف بزرگ آمریکا در این تحریم که همان کاهش ارزش پول کشور است اشاره و اعلام کرد: تنها یک را ه برای برون رفت از این جنگ و پیروزی در آن وجود دارد و آن حفاظت از ارزش پول ملی است.

اسلامی در ادامه به برخی تحرکات سودجویان و مفسدان اقتصادی اشاره و تصریح کرد: خرید ارز خارجی و ایجاد تنش در بازار که منظور و هدف غرب است، باعث نابسامانی و مشکلات اقتصادی بیشتر خواهد شد و این تحرکات توطئه گرانه که توسط برخی افراد مفسد انجام شده، توسط قوه قضائیه به شدت در حال پیگیری است تا شرایط بازار کنترل و ارز مدیریت شود.

استاندار مازندران حفاظت از پول ملی را راهکار مقابله و پیروزی در برابر این جنگ نابرابر اقتصادی دانست و تأکیدکرد: با نخریدن ارز و کالاها و اقلام خارجی غیر ضروری می توان با رشد بازار ارز مقابله کرد و قوه قضائیه نیز با پیگیری و نظارت بیشتر در این امر و مجازات متخلفینی که از ارز دولتی برای مصارف دیگری استفاده کردند قطعاً کمک بزرگی به ثبات بازار خواهد کرد.

وی همچنین با تاکید بر لزوم یکپارچگی و وحدت مردم و مسئولان متذکر شد: مردم در کمک به یکدیگر و به اقشار محروم و کم درآمد با پرداخت وجوهات شرعی و زکات و نظایر آن می توانند شرایط و زحمت ایجاد شده در اقشار کم درآمد را کاهش دهند و مسئولان نیز در کمیته امداد و بهزیستی با توجه بیشتر در این زمینه زمینه تجمل شرایط ویژه اقتصادی را فراهم کنند.

اسلامی با اشاره به ایجاد اشتغال توسط پرداخت تسهیلات کم بهره در زمینه خوداشتغالی برای 11 هزار  نفر در استان مازندران در سال گذشته تأکید کرد: در تسهیلات اشتغال روستایی و اشتغال فراگیر، تنکابن مقام پنجم از 22 شهر استان را کسب کرد که این روند سبب جذب نیروی بیکار و رفع دغدغه خانوارها گردید.

وی به کاهش نرخ بیکاری در استان مازندران در سه ماه ابتدایی سال نسبت به مورد مشابه سال گذشته اشاره کرد و افزود: با نرخ کاهش 8.8 درصد، استان مازندران جزء 5 استان برتر کشور در این حوزه بود و این استان با ظرفیت های متنوع گردشگری، کشاورزی، دامداری، صنعت و صنایع تبدیلی و تجارت دریایی زمینه رشد و توسعه بیشتر را داراست و امیدواریم با کمک مردم در ایجاد اشتغال مولد و خود اشتغالی، شاهد رشد بیشتر استان مازندران باشیم.

به گزارش ایسنا، استاندار مازندران در این سفر، ابتدا از پروژه های در دست احداث و نیمه کاره شهرستان تنکابن نظیر بیمارستان 205 تختخوابی، محور ارتباطی قزوین–الموت–تنکابن و تعدادی پروژه دیگر بازدید کرده و سپس با حضور در فرمانداری تنکابن و در ملاقات مردمی، پاسخگوی سؤلات و خواسته های مردم بودند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.701 seconds.