.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در نشست با خبرنگاران مطرح شد ؛
ادیانی : فرزندانم خارج از کشور نیستند/ تیم اقتصادی دولت کارآمدی لازم را ندارد
شمال نیوز : نماینده مردم قائم‌شهر و حوزه انتخابیه در مجلس دهم در مورد کمپین فرزندت کجاست، گفت: بنده دو فرزند دختر دارم که یکی دانشجوی رشته حقوق جزا در دانشگاه خوارزمی و کارمند قراردادی است و دختر دیگرم لیسانس مهندسی بیوتکنولوژی و بیکار است....
 ادیانی : فرزندانم خارج از کشور نیستند/ تیم اقتصادی دولت کارآمدی لازم را ندارد

شمال نیوز: نماینده مردم قائم‌شهر و حوزه انتخابیه در مجلس دهم  در مورد کمپین فرزندت کجاست، گفت: بنده دو فرزند دختر دارم که یکی دانشجوی رشته حقوق جزا در دانشگاه خوارزمی و کارمند قراردادی است و دختر دیگرم لیسانس مهندسی بیوتکنولوژی و بیکار است.

به گزارش شمال نیوز، سیدعلی ادیانی چهارشنبه‌شب در نشست خبری درباره لایحه حمایت از خبرنگاران اظهار کرد: هر طرحی که بار مالی داشته باشد مغایر اصل ۷۵ قانون اساسی و طبق قانون داخلی مجلس قابل طرح نیست، اما آمادگی کامل داریم که هر وقت لایحه حمایت از خبرنگاران و هنرمندان از ناحیه دولت تقدیم مجلس شود مثل همیشه دفاع خواهم کرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه به نقل از شما عنوان شد که مجلس می‌تواند مرکز اصلاح یا فساد باشد و آیا این اظهارات مصداق خاصی دارد، افزود: سخن امام خمینی(ره) این بود که فرمودند مجلس می‌تواند مرکز اصلاح و یا فساد کشور باشد و نشر اکاذیب از تریبون مجلس، عمل نکردن به وظایف ذاتی توسط نمایندگان و ساکت و راکت ماندن آنان در مجلس به جز موارد اضطراری مانند نطق‌های اجباری و رأی‌گیری را مصداق فساد در مجلس است.

ادیانی در مورد کمپین فرزندت کجاست، گفت: هر وقت افرادی که اعلام کردند فرزندان من در کشور آلمان هستند این موضوع را تکذیب کنند بنده هم اعلام خواهم کرد.

وی در ادامه به روند کار بازسازی ورزشگاه شهید وطنی اشاره و تصریح کرد: تکمیل، نوسازی و بهسازی ورزشگاه شهید وطنی کار جهادی است و قابل تقدیر است و اینکه فردی بگوید فقط من پای کار بودم اشتباه می‌کند چرا که همه نقش‌آفرینی کردند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت نفت و گاز ایران با کشورهای همسایه افزود: در بحث نفت و گاز میادین مشترک با همسایگان نداریم و تنها در یک مورد ایران و آذربایجان با هم مشترکا کار می‌کنند و ظرفیت‌های دریای خزر برای بسیاری از مدیران مغفول مانده و کمتر به‌عنوان شاخصه توسعه دیده می‌شود.

ادیانی در ادامه به اتفاقات صندوق فرهنگیان اشاره کرد و گفت: بالغ بر ۹۵درصد صندوق فرهنگیان در اختیار آنان نبود و حیف و میل عجیبی صورت گرفت چرا که قرار بود این صندوق به اقتصاد فرهنگیان کمک کند ولی از ریل خارج و زیان‌ده شد و خوشبختانه هیچ پولی از مرز خارج نشد و الان پرونده در دادگاه ویژه در حال رسیدگی است.

وی به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: تا زمانی که به کالای داخلی اکتفا نکنیم و به کالای خارجی دل ببندیم وضعیت اقتصادی ما تغییر نمی‌کند و دولت در این بخش کارنامه قابل قبولی ندارد.

ادیانی ادامه داد: تیم اقتصادی دولت کارآمدی لازم را ندارد و در حوزه اقتصاد معتقد به تغییر هستم نه ترمیم، چرا که طبق قانون اساسی هیأت وزیران مسؤولیت مشترک نسبت به دولت دارد.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسته ارزی عارضه‌ای بر کشور ایجاد کرد که ده‌ها میلیارد دلار در کشور دچار خسران شده است.

ادیانی در ادامه به طرح سؤال از رئیس‌جمهور اشاره کرد و گفت: در مرحله نخست امضا متعلق به بیش از۱۳۰ نفر از اعضا بود که سهم مازندران پنج نماینده بود و در ادامه برخی‌ها سؤال خود را پس گرفتند و در نهایت تنها بنده و آقای شاعری امضا خود را پس نگرفتیم.

وی افزود: بالغ بر هزار و 300 دقیقه در مجلس صحبت کردم و نتیجه آن این است که بالغ بر ۷۰ درصد آن را شورای نگهبان اشکال دانست و به شورای نگهبان برگرداندند.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی در ادامه به شایعات اخیر مبنی بر دستگیری وی هنگام فرار در فرودگاه گفت: مثلثی این شایعات را اوج داد که برخی از رقبای سیاسی، برخی از دوستان افراطی در یک جناح و رسانه‌های ضدانقلاب با محوریت سلطنت‌طلب‌ها بنده را نشانه گرفتند که در رابطه با اتفاق غلط در قائم‌شهر موضع گرفتند و مطمئن شدند که ادیانی در حوزه سؤال از رئیس‌جمهور امضایش را پس نمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: در ییلاق مشغول کار بودم که یکی از مسؤولان خاص در سوادکوه با من تماس گرفت و گفت شایعه شد که ادیانی به همراه پنج تن از نماینده‌ها در فرودگاه به هنگام فرار دستگیر شد و با دو همسر و یک چمدان ۷۰۰هزار دلاری دستگیر شد؛ شایعه دوم این بود که پسر ادیانی در هنگام خارج شدن از کشور دستگیر شد در صورتیکه من پسر ندارم و این شایعه وابسته به جریان تند سیاسی است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده به غیر از حقوق کارمندی یک ریال درآمد ندارم و همسرم هم بازنشسته آموزش و پرورش است.

ادیانی در پایان گفت: بنده دو فرزند دختر دارم که یکی دانشجوی رشته حقوق جزا در دانشگاه خوارزمی و کارمند قراردادی است و دختر دیگرم لیسانس مهندسی بیوتکنولوژی و بیکار است و دامادهایم هم در جایی کار می‌کنند که اصلا نمی‌توانند به خارج از کشور سفر کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی 25 مرداد 1397
بردن آب دریای خزر به استان های مجاور چه اشکالی داره؟ خیلی کاره ای هستید به سرمایه های انسانی و مالی که از کشور خارج میشن توجه کنید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.169 seconds.