.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادیانی:آسیب سوءتدبیر چند برابر تحریم است
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: آسیب های سوء تدبیری ها چندین برابر تحریم ها است.

به گزارش شمال نیوز ، سید علی ادیانی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان جویبار با اشاره به اینکه مجلسی که چهار سال نماینده های آن صامت و ساکن باشند کارآرایی لازم رانخواهد داشت ، افزود: یک ربات به جای این افراد انتخاب و در مسند مجلس بنشینند بهتر کاراآیی خواهد داشت .

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید اینقدر به دستگاه قضا و اجرا گله مند باشیم ، اظهار داشت: باید نگاهی بیندازیم چه کسانی را انتخاب و به مجلس معرفی کردیم وبعد گلایه از دیگر دستگاهها در کشور داشته باشیم.

وی بیان کرد: مجلس اتاق جراحی قانون است و متاسفانه ۵ درصد مطالبات خواسته شده در حوزه کاری من به عنوان نماینده نیست .
ادیانی تاکید کرد: از نمایندگان کار نمایندگی مطالبه کنید ، ما همگی نشستگان بر کشتی واحد هستیم و اگر ما کار خود را بدرستی انجام‌ندهیم قطعا با مشکلات عدیده ای مواجه خواهیم شد .

ادیانی با بیان اینکه با توجه به گارد دشمن قطعا پیروز دراین تحریم ها خواهیم بود ، اظهار داشت:قرار بود صدام و داعش ایران را نیست و نابود کنند ، که تاریخ نظاره گر فرجام آنان بوده است و قطع یقین ترامپ و تهدیدهایش نیز سرانجامی همانند آنان خواهد داشت .

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اعلام اینکه تحریم دشمن به ما زحمت می دهد اما حذفمان نخواهد کرد، خاطر نشان کرد: دشمن در نقطه قوت ابتدای سال ۹۰ نیست اما کشورو ملت ایران در اقتدار و سربلندی قرار دارند .

وی ظرفیت کشور را در بحث تامین محصولات کشاورزی و امنیت غذایی را جزو ۱۰ کشور برتر دنیا بیان کردو افزود: ما می توانیم و در بسیاری از حوزه ها ثابت خواهیم کرد که میتوانیم خودکفا باشیم ، همانطور که با همت کشاورزان پرتلاش کشور در بحث گندم و بسیاری از دانه های روغنی به خودکفایی رسیدیم.

ادیانی گفت: خوشبختانه قدرت خود را دریک نقطه جمع نکردیم که دشمن بتواند براحتی آن را رصد کند و این امتیاز ممتاز ملت سرافراز ایران اسلامی است .

نماینده مردم جویبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکیل شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه به رئیس جمهور داده شده، بیان کرد: ما نیاز به سرعت در اتخاذ تصمیم و عمل داریم، اصل مردم و انقلاب هستند.

وی آسیب های خودتحریمی و سوء تدبیررا چندین برابر تحریم ها برملت ایران بیان کردو افزود: سوء تدبیرها در اداره امور ، آسیبهای به مراتب جدی تر نسبت به تحریم های دشمن به بدنه دولت و ملت زده است.

وی تحریم های دشمن را ۳۰ درصد در مشکلات کشور تاثیر گذار خواند و گفت : مابقی مشکلات موجود کشور مربوط به سوء مدیریتها و خودتحریمی ها بوده است .

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دشمن در جنگ روانی در کشور بسیارموفق عمل کرده است ، افزود: زمانی که ترامپ حرف از مذاکره زد ، برخی گفتند بشتابیم برای انجام مذاکره که این نشان از کج فهمی این افراد بوده است .

ادیانی بیان کرد: متاسفانه هکتارها زمین در اختیار زمین خوارانی قرار گرفت که همانند اختاپوس به این زمینها چنگ انداخته اند و رها نمیکنند ودر این جا قاطعانه از فرماندار جویبار میخواهم برای صیانت و حفظ بیت المال محکم بایستند ./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.