.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مصرف روزانه ۳۶ میلیون مترمکعب گاز /بدهی ۱۷۴ میلیاردی مشترکان
مدیرعامل شرکت گاز مازندران میزان مصرف گاز طی ۲۴ ساعت را در استان ۳۶ میلیون متر مکعب اعلام کرد و گفت: مشکل ناپایداری و قطعی گاز در استان رفع شده است.

به گزارش شمال نیوز، جعفر احمدپور پیش ازظهر چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه باید روستاهای بالای ۲۰ خانوار گازرسانی شود تصریح کرد: از مردادماه سال قبل تاکنون با افتتاح خط دامغان - کیاسر - ساری، مشکل ناپایداری گاز در استان رفع شده است.

وی با بیان اینکه سال قبل قطعی گاز در استان نداشتیم ادامه داد: مصرف گاز استان طی ۲۴ ساعت ۳۶ میلیون متر مکعب است و با افتتاح خط گاز دامغان - ساری مشکل قطعی گاز استان رفع شده است.

احمدپورگازرسانی به مناطق صعب العبور را از جمله طرح ها برشمرد و گفت: روش گازرسانی را در مناطق صعب العبور به سی ان جی تغییر داده ایم و شهر پول شهرستان نوشهر با این روش گازرسانی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران تصریح کرد: گازرسانی به مناطق صعب العبور پلور، رینه، کجور و لاریجان نیز در دست اقدام است.

وی بهره گیری از تکنولوژی ان ال دی را برای گازرسانی را از دیگر طرح های جدید نام برد و گفت: این تکنولوژی در حال بومی سازی است.

مشترکان ۱۷۴ میلیارد تومان بدهی دارند

جعفرپور با اشاره به نیمه کاره بودن و روند کند پروژه ها اظهار داشت: در حال حاضر ۱۷۴ میلیارد تومان از مشترکان مطالبات داریم و این میزان یک پنجم اعتبارات عمرانی استان را شامل می شود.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران، میزان بدهی بخش خانگی را ۷۴ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: همچنین ۳۳ میلیارد تومان بدهی نیروگاه های کوچک، دو میلیارد تومان سی ان جی، ۳۹ میلیارد تومان بخش صنایع و شش میلیارد تومان نیز بدهی بخش تجاری است و اگر این مطالبات وصول نشود، سبب کندشدن اجرای طرح های گازرسانی خواهد شد.

احمدپور به عملکرد شرکت گاز استان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲۰ هزار کیلومتر شبکه گذاری، ۷۵۰ هزار علملک و یک میلیون و ۳۳۴ هزار اشتراک نصب شده، همچنین گازرسانی به ۵۴ شهر انجام شد و سه شهر نیز در دست گازرسانی است.

وی با بیان اینکه ۹۹.۵ درصد شهرها و دو هزار روستا گازرسانی شده است گفت: گازرسانی به ۴۵۰ روستا در دست اقدام و در مجموع ۹۲ درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز بهره منگازرسانی شده است.

احمدپور شمار صنایع تحت پوشش را هزار و ۱۷ واحد برشمرد و گفت: از نظر گازرسانی روستایی نیز مقام اول را در سطح کشور را دارا هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران، گازرسانی به ۲۳ روستا را از جمله طرح های هفته دولت برشمرد و گفت: ۵۳ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح ها درنظر گرفته شده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.