.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بحران تیم بابلی را رها نمی کند .....
ملوان با عکس یادگاری سه امیتاز از خونه به خونه گرفت!
شمال نیوز : پرونده هفته نخست فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور در حالی عصر سه شنبه بسته شد که به علت حاضر نشدن تیم خونه به خونه به عنوان میزبان برابر میهمان خود ملوان بندرانزلی ، 3 بر صفر بازنده اعلام شد.....
ملوان با عکس یادگاری سه امیتاز از خونه به خونه گرفت!

شمال نیوز : پرونده هفته نخست فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور در حالی عصر سه شنبه بسته شد که به علت حاضر نشدن تیم خونه به خونه به عنوان میزبان برابر میهمان خود ملوان بندرانزلی ، 3 بر صفر بازنده اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، طبق برنامه قرار بود که آخرین دیدار هفته نخست این مسابقات میان تیم های خونه به خونه مازندران و ملوان بندرانزلی عصرسه شنبه در ورزشگاه شهدای ساری برگزار شود که به علت آماده نبودن تیم خونه به خونه میزبان این دیدار از سوی عوامل برگزاری و ناظر مسابقه پس از تهیه صورتجلسه به نفع تیم ملوان پایان یافته تلقی شد.

بازیکنان و کادر فنی تیم ملوان بندر انزلی از روز گذشته در ساری حضور داشتند و حتی به صورت کامل در زمین مسابقه حاضر شدند و در حضور خبرنگاران از آنان عکس گرفته شد.

پیشتر قرار بود مسابقه این 2 تیم روز یکشنبه 21 مرداد ماه برگزار شود که مالک باشگاه خونه به خونه از مسئولان سازمان لیگ درخواست تعویق 2 روزه دیدار تیمش با ملوان را داده بود که مورد موافقت قرار گرفته بود.

** خونه به خونه از هفته دوم در مسابقات لیگ

رییس هیات فوتبال مازندران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : تاکنون هیچ یک از قرارداد بازیکنان و کادرفنی تیم خونه به خونه در هیات

فوتبال مازندران ثبت نشده و شرایط برگزاری مسابقه بدون ثبت قراردادی بازیکنان در هیات فوتبال استان برای هیچ تیمی امکان پذیر نیست.

غلامرضا بهروان در پاسخ به این پرسش که آیا خونه به خونه در مسابقات شرکت می کند یا خیر ، گفت : با توجه به صحبت هایی که با مدیران خونه به خونه و مدیران استان داشته ایم ، این باشگاه با مدیریت کنونی در مسابقات لیگ دسته اول در هفته های آینده حضور خواهد داشت.

یم خونه به خونه در هفته دوم این مسابقات روز یکشنبه 28 مرداد ماه در مشهد میهمان تیم سیاه جامگان است.

خونه به خونه تنها نماینده مازنی ها در رقابت های فصل جاری لیگ یک محسوب می شود .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.