.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سفر دو روزه ، از شرق تا غرب استان ؛
وزیر نیرو امروز به مازندران سفر می کند + برنامه ها
شمال نیوز : در این سفر تعدادی از مدیران ارشد وزارت نیرو از جمله مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران وزیر را همراهی خواهند کرد.....

شمال نیوز :  وزیر نیرو در قالب سفری دو روزه به مازندران سفر و ضمن افتتاح پروژه‌های متعدد حوزه آب و برق استان مشکلات این حوزه را در قالب جلسه ای با حضور مسئولان ارشد استان بررسی خواهد کرد.

به گزارش شمال نیوز ، اردکانیان  صبح امروز (چهارشنبه ) با حضور در شهرستان تنکابن، پروژه‌های پست 230 به 63 کیلوولت و پست 63 به 20 کیلوولت و خطوط تغذیه کننده آن که در مجموع هزینه‌ای بالغ بر 750 میلیارد ریال در برداشته است را افتتاح خواهد کرد. در این سفر با حضور اردکانیان، بهره برداری از پروژه نیروگاه 300 مگاواتی کاسپین و پست 230 به 63 کیلوولت در نوشهر نیز آغاز خواهد شد.

وزیر نیرو در ادامه سفر به بخش مرکزی مازندران بازدید از سد هراز که در جنوب شهرستان آمل واقع شده را در دستور کار دارد  که این سد هم اکنون با 35 درصد پیشرفت فیزیکی با حجم قابل تنظیم بالغ بر 650 میلیون مترمکعب برای 100 هزار هکتار از اراضی شالیزاری پایین دست و مصارف آب شرب جمعیتی بالغ بر یک میلیون نفر در نظر گرفته شده است. وزیر نیرو پس از بازدید از سد هراز پست GIS63 و خطوط تغذیه آمل 5 را افتتاح خواهند کرد.

اردکانیان در دومین روز سفر خود به استان مازندران در روز پنجشنبه علاوه بر بازدید از تصفیه خانه‌های آب شرب و فاضلاب ساری، نیروگاه 29 مگاواتی شهرک صنعتی را افتتاح کرده و با حضور وی شروع عملیات اجرایی نیروگاه خط انتقال آب شرب از سد شهید رجایی ساری نیز آغاز خواهد شد.

وزیر نیرو بازدید از سد گلورد و البرز و بهره برداری از سیستم انتقال آب بابلک که با سرمایه‌گذاری بالغ بر 370 میلیارد ریال به اتمام رسیده را در دستور کار خود دارد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران و شرکت در جلسه بررسی مسائل و مشکلات صنعت آب و برق استان با حضور استاندار مازندران، نمایندگان استان در مجلس و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی از جمله برنامه‌های دومین روز سفر وزیر نیرو به استان مازندران است که مقرر شده در مرکز استان به انجام برسد.

در این سفر تعدادی از مدیران ارشد وزارت نیرو از جمله مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران وزیر را همراهی خواهند کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.