.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یوسف‌‌نژاد: مجلس با افزایش نرخ بنزین به‌ شدت مخالف است
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با افزایش تعرفه بنزین به‌شدت مخالف است.

به گزارش شمال نیوز،علی‌اصغر یوسف‌‌نژاد درباره خبرهایی مبنی بر افزایش قیمت بنزین اظهار کرد: تاکنون در این مورد صحبتی نشده و این موضوع در مجلس مطرح نیست.

وی با بیان اینکه مجلس با افزایش تعرفه بنزین به‌شدت مخالف است، افزود: در زمان تصویب بودجه ۹۷ در کمیسیون تلفیق و در صحن علنی پیشنهادات مختلفی برای افزایش بنزین ارائه شده و مجلس به این موضوع رأی نداده است.

* افزایش نرخ بنزین به نفع مردم نیست

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در شرایط فعلی این کار به‌نفع مردم و مصلحت جامعه به‌ویژه اقشار متوسط و ضعیف جامعه نیست.

یوسف‌نژاد با اشاره به اینکه از بحث منطقه آزاد در مازندران استقبال می‌کنیم، افزود: البته این مهم در آبان‌ماه سال ۹۵ به‌صورت رسمی از سوی استانداری اعلام شده و از اینکه بحث منطقه آزاد در شورای برنامه‌ریزی استان به تصویب رسیده از آن حمایت خواهیم کرد.

* مردم مازندران از نداشتن منطقه آزاد تاوان سنگینی پرداخت کردند

وی خاطرنشان کرد: ایجاد منطقه آزاد تجاری در مازندران خواسته به‌حقی است که در ۲۰ سال گذشته مردم از نداشتن آن تاوان سنگینی پرداخت کردند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد منطقه آزاد به تجارت رفاه عمومی در استان کمک می‌کند، افزود: امیدواریم با پیگیری‌های استانداری این مسأله محقق شود.

* افزایش یک‌باره پیک مصرف برق

یوسف‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه امسال پیک مصرف نسبت به سال‌های گذشته افزایش پیدا کرد، به‌طوری‌که مصرف از ۵۵ هزار به یک‌باره به ۵۸ هزار مگاوات رسید، گفت: موضوعی دیگر اینکه معمولاً پیک مصرف در مردادماه بوده ولی امسال در تیرماه اتفاق افتاد که برنامه‌ریزی‌های مدیران صنعت برق را دچار اختلال کرد.

* مصرف بی‌رویه و غیرمنطقی برق در کشور

وی یادآور شد: شرایط زیرساختی برق در کشور خوب است ولی شدت میزان مصرف انرژی در ایران زیاد است، درحالی‌که این میزان تولید برق در کشور برای ۲۰۰ میلیون نفر کافی است ولی ما جمعیت ۸۰ میلیونی داریم که نشان‌دهنده مصرف بی‌رویه، زیاد، غیرمنطقی و در برخی مواقع در حد افراط است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین حدود ۱۷ تا ۲۵ درصد تلفات برق داریم که هزینه بالایی بر دولت و اقتصاد تحمیل می‌کند.

یوسف‌نژاد با تأکید بر اینکه دولت باید هزینه برق مصرف‌کنندگان بیش از حد استاندارد را گران کند و هزینه‌ آن را به افرادی که کم مصرف می‌کنند بپردازد، خاطرنشان کرد: حتی مشترکانی که زیر الگوی مصرف از برق استفاده می‌کنند باید تاحدودی برق‌شان رایگان باشد.

وی در پایان گفت: موضوع دیگر این است که تعرفه مصرف برق در زمان‌های مختلف یک شبانه‌روز باهم متفاوت باشد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

- 22 مرداد 1397
اقاي يوسف نزاد منطقه ازاد مازندران جابجايي كالا ها را از مبادي اسياي ميانه وبويزه روسيه شوروي به مبادي اين استان ميرساند وبان نقاط منتقل ميكند درطول اين 40 سال شوروي به نفع كشورمان فعال نبوده است در اينصورت عقلل ماحكم ميكنداين اقدام هم به نفع نخواهد بود اگر غير اين اينست توضيح بفرماييد
نکایی ریکا 22 مرداد 1397
اینا حال دادن به کشور های همسایه راافتخارمی دانند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.