.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرچم ۸۴ درصد شناگاه های مازندران زرد است
رئیس گروه بهداشت آب و فاضلاب وزارت بهداشت گفت: پرچم و وضعیت ۸۴ درصد شناگاه های مازندران زرد و نامطلوب است.

به گزارش شمال نیوز، غلامرضا شقاقی صبح سه شنبه در جلسه بررسی وضعیت شناگاه های مازندران ، ارتقای شاخص های بهداشتی و زیست محیطی در شناگاه ها را مهم دانست و گفت: برای این طرح پرچم های آبی و زرد به عنوان نماد آلودگی و سلامت در شناگاه ها درنظرگرفته شده است.

وی افزود: طبق تقسیم بندی صورت گرفته، کیفیت میکروبی شناگاه ها و فاکتورهای بازرسی در طرح های ارزیابی مدنظر قرار می گیرد و برای نصب پرچم ها، کیفیت میکروبی و فاکتورهای ارزیابی مورد توجه قرار می گیرد.

شقاقی، دسترسی به دوش بهداشتی، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مدیریت زباله و پسماند و غیره را از بیشترین مشکلات موجود در شناگاه ها بیان کرد و گفت: در حال حاضر بیشترین مشکلات مربوط به فریدونکنار است.

وی با بیان اینکه محمودآباد، بابلسر و نوشهر بیشترین شناگاه ها را در اختیار دارند تصریح کرد: بهترین وضعیت شناگاه ها مربوط به شهرستان بهشهر بوده و وضعیت بهداشتی محیطی آن خوب است.

رئیس گروه بهداشت آب و فاضلاب وزارت بهداشت ادامه داد: ۸۴ درصد شناگاههای مازندران پرچم زرد دارند و هنوز نتوانستند به وضعیت مناسب برسند و تنها چهار درصد دارای پرچم آبی هستند.

وی به چالش های موجود در شناگاه های استان اشاره کرد و عدم اطلاع رسانی و فرهنگسازی شفاف را از جمله مشکلات برشمرد و گفت: باید فرهنگ سازی و آموزش های لازم به مردم ارائه شود.

شقاقی نبود زیرساخت های مناسب، صدور مجوز بهره برداری از دستگاه های مختلف، نداشتن آگاهی کافی بهره برداران و نبود فضای فیزیکی مناسب برای مواد غذایی گرم از دیگر مشکلات است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.666 seconds.