.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمانی جدی ترین گزینه برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
شنیده ها حاکی از آن است دکتر حسن زمانی مشاور اجرایی رییس محترم مجلس، رییس مرکز نمایندگان ادوار این قوه و معاون اول حوزه ریاست پارلمان، گزینه جدی برای وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی است.
 زمانی جدی ترین گزینه برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

شمال نیوز: بدون تردید وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی یکی از مهمترین وزارتخانه هایی است که تاثیر بسزایی در مرتفع نمودن مشکلات معیشتی و پاسخ به مطالبات بحق ملت شریف ایران در وضعیت کنونی اقتصادی کشور را به عهده دارد.
 
حدود ۴۰ درصد بنگاه های اقتصادی کشور در این وزارتخانه فعالیت دارند که متاسفانه بر اساس ساختار غلط این شرکت ها به هر دلیلی که مقال و مجال بررسی در این نوشتار نیست اکثر آنها زیانده بوده و از فلسفه وجودی خود که فعالیت در وزارت رفاه و ایجاد درآمد بر ای قشر آسیب پدیز بوده اند فرسنگ ها فاصله گرفته اند.

 درروزهای قبل برخی از رسانه ها از افرادی برای تصدی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نام برده اند که هیچ سنخیتی چه از لحاظ رشته تحصیلی و چه سوابق اقتصادی دولتی با این وزارتخانه ندارند.

با رهنمودهای مقام معظم رهبری که تاکید موکد بر بهتر شدن معیشت مردم دارند دیگر جای آزمایش و خطایی در برهه حساس وضعیت اقتصادی کشور باقی نمی ماند و حجت بر همه تمام شده است.

دکتر حسن زمانی که سابقه طولانی در عرصه اجرایی و به خصوص شش دوره حضور در مجلس شورای اسلامی چه به عنوان نماینده و چه مشاور اجرایی رئیس مجلس و همچنین عضویت در فراکسیون های تخصصی که با مسائل استراتژیک کشور مواجه می باشند در چند سال اخیر نشان داده که تامل بسیار سازنده ای با نمایندگان مجلس و دولت دارد و از موثرترین افرادی بوده که در موارد عدیده ای این دو نهاد اجرایی و تقنینی را جهت اجرای طرح ها و لوایح به هم نزدیک و متوازن کرده است.

تجربه عملی و میدانی در حوزه های اجتماعی،سیاسی و اجرایی با قدرت تجزیه و تحلیل فنی در مسایل استراتژیک کشور از آقای زمانی فردی ساخته که می تواند نویدبخش آن باشد که در این برهه حساس وضعیت اقتصادی کشور قدم های مثبتی را بردارد.
 
دکترزمانی که تعامل بسیار سازنده ای با نمایندگان مجلس و دولت دارد می تواند گزینه مناسبی برای دولتی ها و مجلسی ها برای تصدی این وزارتخانه باشد.

وی دارای تجربه میدانی در حوزه های اجرایی ، اجتماعی در سطح ملی از جمله نمایندگی مجلس در دوره پنجم و هفتم و حضوری پر تلاش در فراکسیون های تخصصی و اجتماعی با قدرت تجزیه و تحلیل فنی در مسائل استراتژیک کشور را در کارنامه دارد.

 زمانی عضو شورای عالی سیاستگذاری کانون متفکرین ایران و در حد کلان در حوزه رفاه و اجتماعی سابقه مدیریت قابل قبولی دارد.

علاقمندی وی به حوزه رفاه و امور اجتماعی چنان است که پایان نامه دکتری مدیریت استراتژیک ایشان( توسعه الگوی مدیریت استراتژیک برای صندو قهای بیمه بازنشستگی و از کار افتادگی  ) به عنوان یک متدد علمی و تخصصی نقشه راه در موضوعات مرتبط می باشد.

مشی و منش اعتدالی وی در امور اجرایی و سیاسی و سعه صدر مثال زدنی ایشان که لازمه مقام وزارت و علی الخصوص این وزارتخانه که در قلب جامعه با اقشار محروم و کارگران زحمتکش سرو کار دارد شاخصه مهم دیگری در مناسب بودن دکتر زمانی برای خدمتگذاری در این وزارتخانه حساس می باشد.

امیدواریم آنچه خیر و صلاح کشور بر اساس اصل عزت و مصلحت که در همه امور سرلوحه کار دولت و مردم می باشد انجام پذیرد.



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.