.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در نشست خبر با رسانه های استان : + متن و حاشیه
نماینده بابلسر و فریدونکنار : امام جمعه بابل را به خدا واگذار کردم
شمال نیوز : نانواکناری با بیان اینکه به مردم نمره ۲۰ می دهیم زیرا مردم به رغم همه مشکلات پای نظام ایستاده اند در عین حال اذعان کرد: اما به برخی مسئولان نمره خوب، برخی متوسط و برخی نمره مردودی می دهم.....
نماینده بابلسر و فریدونکنار : امام جمعه بابل را به خدا واگذار کردم

شمال نیوز :  عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، درباره تقسیمات دریای خزر گفت: موضوع تقسیمات به آینده موکول شد اما باید به سهم مطلوب خود در این دریا برسیم.

به گزارش شمال نیوز، ولی الله نانوا کناری عصر دوشنبه در نشست با خبرنگاران به تقسیمات دریای خزر اشاره و اضافه کرد: تقسیمات دریای خزر طی نشستی که بین پنج کشور همسایه برگزار به آینده موکول شد و بنا برآن شد تا سهم کشور را از این دریا پیگیری کنیم.

وی با تاکید براینکه بررسی موضوع تقسیمات دریای خزر به آینده موکل شد بر لزوم دستیابی به سهم کشور در این دریا تاکید کرد.

وی درباره پس گرفتن پرسش از رئیس جمهوری نیز گفت: طرح سئوال از رئیس جمهور سه ماه قبل توسط من پیگیری شد و سوال اول را حدود ۵۰ نفر امضاء کردیم و زمان مطرح کردن آن، تعدادی از نمایندگان امضاء را پس گرفتند و در زمان طرح سئوال دوم به دلیل آنکه ترامپ موضوع خصمانه ای را نسبت به کشور مطرح کرده بود تصمیم گرفتیم در چنین شرایطی از دولتمردان برای برون رفت از تهدیدات آمریکا حمایت کنیم.

نانواکناری با بیان اینکه به مردم نمره ۲۰ می دهیم زیرا مردم به رغم همه مشکلات پای نظام ایستاده اند در عین حال اذعان کرد: اما به برخی مسئولان نمره خوب، برخی متوسط و برخی نمره مردودی می دهم.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار خرید تضمینی برنج را از بهترین راهکارها برای حمایت از کشاورزان و جلوگیری از بازار سیاه و فروش به دلالان و واسطه ها برشمرد و گفت: قیمت تضمینی برنج ۹۸۰۰ تومان تعیین شده و این مسئله بازار فروش برنج را بهتر کرده است.

وی با عنوان اینکه وضعیت اقتصادی کشور خوب نیست و به عوامل درونی و بیرونی وابسته است تصریح کرد: هدف فشارها و تحریم ها، فلج کردن اقتصاد کشور است اما برخی از مشکلات ریشه در ضعف مدیریت دارد و رانت خواری و فساد در بخش دولتی از جمله مشکلات است و از مسئولان و دستگاه قضا تقاضا داریم با رانت خواری، فساد و فحشا در جامعه برخورد جامع و اساسی داشته باشد.

نانواکناری با بیان اینکه نسبت به فرمایشات مولای متقیان توجه اساسی نکرده ایم ادامه داد: امروز باید سیره این امام همام را در جامعه جاری و ساری کنیم و دستگاه قضا و مسئولان باید برخورد قاطع با مفسدان داشته باشند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار، تحقیق و تفحص را وظیفه نمایندگان و مجلس بیان کرد و گفت: در تحقیق و تفحص به جناح خاصی نگاه نداریم و باید بر وظایف محوطه خود دقت داشته باشیم زیرا نمایندگان ناظر برای عملکرد و وظایف دستگاه های اجرایی هستند.

وی پسماند و شیرابه ها را از مشکلات شهرستان های بابلسر و فریدونکنار برشمرد و گفت: سئوالی نیز از وزیر کشور تهیه شده است.

نانواکناری به پیگیری های برای تغییر اقلیم گاز و برق در بابلسر و فریدونکنار اشاره کرد و گفت: این مسئله را از وزارت نفت پیگیری کردیم و تذکری نیز به وزیر نفت دادیم و نامه نگاری های مختلفی از سوی فرمانداری و مجمع نمایندگان در این باره صورت گرفته است و اگر جواب درستی در این زمینه داده نشود، در مجلس طرح سئوال خواهیم کرد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس آلودگی آب شرب را از مشکلات جدی شهرستان های حوزه انتخابیه اعلام کرد و گفت: خوشبختانه امسال وضعیت بهتر شده و ۵۰۰ لیتر بر ثانیه بر سهمیه آب بابلسر افزوده شده است.

وی کارنامه مناطق آزاد در کشور را غیرموفق و مردود توصیف کرد وگفت: مصوبه شورای برنامه ریزی در استان تشنج ایجاد کرده است و باید بازنگری شود.

ولی الله نانواکناری با بیان اینکه منطقه آزاد در سراسر کشور موفق عمل نکرده است اظهار داشت: اگر منطقه آزاد محلی برای توسعه صادرات باشد می تواند موفق عمل کند و به این دلیل ما معتقدیم که منطقه آزاد باید در مرکز استان ایجاد شود.

وی به مصوبه شورای برنامه ریزی استان و تعیین یک منطقه آزاد و شش منطقه ویژه در استان اشاره و اضافه کرد: قرار بود استاندار مازندران بر اساس کار کارشناسی و نظر کارشناسان تصمیم گیری کند نه احساسی.

نانواکناری یادآور شد: طبق نظر کارشناسان و استادان دانشگاه مازندران، منطقه بابلسر و فریدونکنار مناسب ترین منطقه برای ایجاد منطقه آزاد تعیین شده است و باید استاندار مازندران برای اظهارنظر غیرکارشناسی خود پاسخگو باشد.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر همچنین به جلسه با ترکان رئیس سابق مناطق آزاد اشاره کرد و گفت: نمایندگان استان در این جلسه سه منطقه آزاد برای استان مشخص کرده اند و استاندار مازندران با مصوبه شورای برنامه ریزی منجر به ایجاد تشنج در استان شده زیرا به نظر کارشناسان توجه نکرده است.

وی گفت: مجمع نمایندگان مازندران سه منطقه شامل بندر نوشهر با محوریت گردشگری و سلامت، بابلسر وفریدونکنار با محوریت فناوری و تجاری و بندر امیرآباد با محوریت انرژی را تعیین کرده بودند و اگر این منطقه اجرایی می شد دیگر نیازی به مناطق ویژه اقتصادی نبود.

نانواکناری یادآور شد: مصوبه شورای برنامه ریزی مناطق مختلف استان را از مزایا محروم کرده است و این تصمیم غیرکارشناسی باید بازنگری شود.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس تصریح کرد: باید نگاه استانی به منطقه آزاد داشته باشیم و امیدواریم استاندار نسبت به بازنگری مصوبه شورای برنامه ریزی اقدام کند.

حاشیه ها :

* استقبال زیاد خبرنگاران شهرستان بابلسر و استان از نشست نانواکناری که از راههای دور حضور یافتند ، نشان داد که همواره سخنان این نماینده مورد توجه رسانه ها قرار دارد .

* جمعی از خبرنگاران در گفتگوی میان خود از عدم مواجهه برخی از نمایندگان با رسانه های استان انتقاد داشتند . محمد دامادی ، علی اصغر یوسف نژاد ، علی ادیانی و محمد علی نجفی نمایندگانی هستند که به گفته خبرنگاران هنوز نشست خبری با خبرنگاران استان برگزار نکرده اند .

* نانواکناری در سخنان خود شهرستان های بابلسر و فریدونکنار را دو برادر دانست .

*پاسخ های شفاف و صریح نماینده بابلسر و فریدونکنار مورد استقبال خبرنگاران قرار گرفت و بارها وی را مورد تشویق قرار دادند .

* نانواکناری با اعلام تعداد فرزندان خود به معرفی آنان پرداخت و اینکه به چه شغلی فعالیت دارند . فرزندان این نماینده تحصیلکرده و به شغل های غیر دولتی فعالیت می کنند .

* فضای نشست خبری نانواکناری که در سالن آموزش و پرورش بابلسر برگزار گردید بسیار گرم بود تا جایی که خبرنگاران حاضر بایک دست در حال نوشتن و با دست دیگر کاغذی ذر ذست و خود را خنک می کردند !

* هیچ مسئول دولتی در این نشست حضور نداشت که خبرنگاران از این بابت رضایت داشتند .

* نانواکناری در بخشی از سخنانش در واکنش به اظهارات امام جمعه بابل که با تندترین الفاظ نمایندگانی که امضای خود را از طرح سئوال از رئیس جمهور پس گرفتند با ارائه توضیحاتی کامل از دلایل خود برای پس گرفتن امضا از این طرح گفت : ایشان را به خدا واگذار کردم .

* نماینده بابلسر و فریدونکنار با اعلام اینکه طرح کارشناسی برای ایجاد منطقه آزاد تجاری را تقدیم رئیس جمهور کردم از تصمیم شتاب زده در شورای برنامه ریزی که با نظرات کارشناسی مغایرت دارد انتقاد کرد .

* نانواکناری از آمادگی خود برای ارتقا چند روستای بزرگ به شهر اعلام و خواستار این شد که اهالی این روستاها نیز اعلام آمادگی نمایند تا پیگیریهای لازم صورت گیرد .

* در این نشست از خبرنگاران حاضر به نحو شایسته تجلیل شد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید 23 مرداد 1397
خیلی دوست داشتنی هستید سردار عزیز . من اگر چه بابلسری هستم و در دوره گذشته به شما رای ندادم اما خالصانه می گویم که شما از مقداد که بابلسری بود برای ما دلسوزتر بودید . دست مریزاد سردار
پاسخ ها به این نظر
اهل بابلسر 22 مرداد 1397
نانوا کناری چه کار برای بابلسر انجام داد؟ میشه جواب بدید؟
یه فاضلاب هست که اون هم در تمام شهرها داره انجام میشه. دیروز هم که یک شرکت از بابلسر به قائم شهر نقل مکان کرد.
حبیبی 23 مرداد 1397
بهترین و رساترین پاسخ را به امام جمعه بابل دادید .
نا شناس 23 مرداد 1397
آقای نماینده امام جمعه محترم لعنت کرد به نماینده ای که برای کسب و کار خودش امضا را پس گرفت حالا شما چرا ناراحت شدید خدا می داند وگرنه ایشان به نماینده های محترمی که مصلحت کشور و مردم را در نظر گرفتند توهینی نکرد احسای ما این است نمایندگانی که این حرف امام جمعه محترم واکنش نشان دادند احتمالا ریگی توی کفششان بوده وگرنه سخنان امام جمعه کاملا واضح بوده و سمت و سوی آن هم مشخص بوده . خدا همه ما را خادمین واقعی مردم قرار دهد .
نا شناس 23 مرداد 1397
خدا هم از دست شما ...........................................مردم بیچاره
- 23 مرداد 1397
جناب اقاي روحاني نانوا كناري علت پس گرفتن امضا را اعلام كرد شما دليلي داريد كه گفته ايشان راجواب بدهيد .اگر نداريد. عذر خواهي كنيد. اگر داريد شفاف در رسانه اعلام كنيد تا مردم صداقت هردو شما را درك كنند
پاسخ ها به این نظر
مهندس علی 23 مرداد 1397
آقا ، این پس گرفتن امضاء به چه مفهومی است !؟ اصلاٌ این امضاء شما چه ارزشی دارد که هی آنرا می دهید و پس می گیرید !؟ در جواب این دوست عزیز باید بگویم ، 40 سال است که برای شاد نکردن دشمنان ، نسبت به تخلفات خیلی ها بی تفاوت بوده و هستیم که کار به اینجا رسیده است .
آیا امیرالمومنین نیز در مقابل تخلفات ، اینچنین تفکری داشته اند !؟ نعوذ بالله امضاء می دادند و پس می گرفتند !؟
می گویند مازندرانی ها سیاسی هستند یعنی باید گفت آنها فکر می کنند سیاست یعنی بده بستان ، در صورتی که اینگونه نیست ، خصوصاٌ اگر طبق فرمایش حضرت امام (ره) سیاست ما مانند دیانت ما باشد .
نا شناس 23 مرداد 1397
احتمالا پس گرقتن امضا برای رضای خدا بود??? آقای نلنوا کناری مردم را هالو فرض نکنید... مرد حسابی مجبور بودی امضا بزنی و بعد پس بگیری حالا بیایی مصاحبه کنی همه کارهایتان را یک شکلی بسوی امام حمعه یک شهر دیگری سوق دهی مثلا افکار عمومی را به یک شکل دیگر سوق دهی... مطمئن باش مردم موقع انتخابات نمایندگان مجلس به همه چیز توجه می کنند...حالا یه امضا زدی و پس گرفتی چرا این همه سر و صدا میکنی
نا شناس 23 مرداد 1397
اقای نماینده من فکر می کنم منافع مردم کشور در نظر شما نبود با بستان کاری که بین نمایندگان دولت انجام شده ابن اتفاق افتاد ایا با پس گرفتن امضاء مشکل مردم حل شده
امير 23 مرداد 1397
خداقوت سردار
امید 22 مرداد 1397
امام جمعه بابل هم شما را به خدا واگذار می کنه احتمالا
نا شناس 22 مرداد 1397
آقای نانوا کناری ما هم شما مجلسیان را به خدا واگذار می کنیم که اینهمه مشکلات معیشتی ملت را می بینید اینهمه پایمال شدن حقوق بیت المال را می بینید اینهمه فساد اقتصادی و رانت خوری را می بینید آنوقت به جای پاسخگویی شکایت دارید از کسانی که از عملکرد شما ها انتقاد دارند ... شماها دیگه عجب آدمهای هستید دیگران را به یاد خدا می اندازید ولی خودتان هم آیا برای رضای خدا امضا میزنید و برای رضای خدا امضا پس میگیرید... انهمه دیگران را حوله خدا ندهید خودتان هم کمی به خدا فکر کنید و خدا را ناظر اعمال خود بدانید . خدا عاقبت بخیر کنه
ناشناس 22 مرداد 1397
فرمانده عزیزم خیلی دوستت دارم ولی یه مقدار تند رفتی بسیجی از نکا
سهراب 23 مرداد 1397
دم امام جمعهبابل گرم...
یه مرد پیدا شد فقط اون بودش
ناصر 23 مرداد 1397
امام جمعه بابل سرش بكار خودش باشه
کریم ابدی 23 مرداد 1397
از رییس جمهور سوال داشتی ؟ چه لزومی داشت سوالت را پس گرفتی بدون اینکه رییس جمهور نسبت به ان توضیحی داده باشه ؟ حالا چرا اینقدر ناراحت ؟! امام جمعه حرف دل مردم را زد چه ایرادی داشت ؟ اگر در حد شما نبود چرا علتش را توضیح نمیدید ؟ تازه شما نماینده ها مگه قانون گذار نیستید ؟ کو قانونی که اختلاس هر روز بیشتر میشه ؟ ولی ماشااله هروفت رییسی میخواد عوض بشه باید با هماهنگی شما بشه !!!!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.26 seconds.