.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیشنهاد « شمال نیوز » به مالکان و کادر فنی نساجی و خونه به خونه ؛
فصل جدید را از همدلی در فوتبال مازندران ، فارغ از رنگ ها و شهرها رقم زنیم
شمال نیوز : واقعیت این است که هوادارن تیم های مازنی اگر چه در سکوهای جانانه تیم مورد نظر را تشویق می کنند اما فارغ از رنگ ها و شهرها ، میل و اشتیاق زیادی به تیم های استانشان نشان می دهند و ....
فصل جدید را از همدلی در فوتبال مازندران ، فارغ از رنگ ها و شهرها رقم زنیم

شمال نیوز : در شرایطی که هفته دوم لیگ برتر هم سپری شده است اما متاسفانه اظهارات ناخوشایند دست اندرکاران دو تیم محبوب مازنی ( نساجی و خونه به خونه )  فضای همدلی جامعه فوتبال را تا حدودی ملتهب کرده است .

 

به گزارش شمال نیوز ، عملکرد قابل قبول تیم های فوتبال نساجی مازندران و خوته به خونه بابل که منجر به صعود یک تیم و عدم راهیابی با اقتدار تیم دیگر شد ، تحسین بسیاری از کارشناسان فوتبال را به همراه داشت و می توانست فضای یکدل و صمیمانه ای را بین مردم و اهالی فوتبال در استان بوجود آورد و در افزایش انگیزه بازیکنان همه تیم های مازنی  مؤثر باشد اما موضعگیری های خاص شیرینی روزهای پایانی لیگ یک را تلخ کرد.

 

متاسفانه اظهارات صحبت های دلخوری مالک باشگاه خونه به خونه که بصورت وسیع رسانه ای گردید و پاسخ ها و بیانیه های مدیران باشگاه نساجی فضای فوتبال استان را ملتهب و دل هواداران را پراشوب کرد .

 

این در حالی است که انتظار می رفت با شروع لیگ برتر که دو هفته از آن می گذرد و در آستانه لیگ یک ، مالکان ، مدیران و سرمربیان دو تیم با وفاق و همدلی دورنمای روشنی را برای فوتبال استان مازندران ترسیم کنند .

 

واقعیت این است که هوادارن تیم های مازنی اگر چه در سکوهای جانانه تیم مورد نظر را تشویق می کنند اما فارغ از رنگ ها و شهرها ، میل و اشتیاق زیادی به تیم های استانشان نشان می دهند و این گونه اظهارات ، نارضایتی را به جامعه هواداری فوتبال مازندران تزریق کرد و باعث دلخوری هواداران همه تیم ها  شد.

 

باز هم تاکید می شود باتوجه به شرایط حساس هفته های اول لیگ برتر و درپیش بودن مسابقات حساس لیگ یک، انتظار می رود که مالکان و کادر فنی تیم های مطرح نساجی و خونه به خونه  با اینگونه اظهارات تفرقه برانگیز و غیر منصفانه کیفیت لیگ برتر و لیگ یک را زیر سوال نبرند تا همه زیر آسمان  مازندران سر سبز، برای موفقیت فوتبال استانمان در میادین کشوری تلاش کنیم.

 

« شمال نیوز » به عنوان پر مخاطب ترین رسانه شمال کشور ، آمادگی دارد تا در فضایی صمیمی با حضور مالکان و کادر فنی دو تیم ، کدورت ها را کنار گذاشته و فصل جدید را از همدلی در فوتبال استان مازندران رقم زنیم .

 

منتظر پاسخ امیدوار کننده واستقبال ازپیشنهاد این نشست که به میزبانی « شمال نیوز » و حضور خبرنگاران همه رسانه ها برگزار خواهد شد ، هستیم .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

هوادار نساجی 22 مرداد 1397
ما عاشق ( باشگاه نساجی مازندران به جز بابل ) هستیم . حسن زاده خیلی جو سازی کرد و باید پاسخگو باشه .ما تا جان در بدن داریم پای نساجی می مونیم . اول بشه آخر بشه دوسش درایم.
پاسخ ها به این نظر
بابلی 22 مرداد 1397
بعید میدونم شما قایمشهری یا حتی طرفدار نساجی هم باشی
عزیزان قایمشهری بسیار با شعور تر و فهیم تر از این حرفها و ادبیات هستند
حسین 23 مرداد 1397
راست میگی، اگه توی دو بازی برگشت اونهم تو زمین حریف 13 گل نمی خوردند حالا شما اینجوری از نساجی مازندران بجز بابل حرف نمی زدید.
عشقعلی گرزین تبار شاهکلایی 22 مرداد 1397
سلام . این کار خیلی خوبی است. انشالله که دو تیم با هم دوباره متحد گردند و مازندران سربلند باشد در لیگ برتر. ممنون شمال نیوز
محمدی 21 مرداد 1397
انتظار می رودابتدا طرفداران دو تیم جهت هم افزایی دوستی و صمیمیت برای حفظ آبروداری فوتیال مازندران غبار کینه ورزی را از خود زدوده و سپس مالکان باشگاه با پا پیش کشیدن و پا درمیانی مسولین هیات فوتبال استان و.... شور و شادی فوتبالی رادر بین مردم فوتبال دوست استان بیاورند.
نا شناس 22 مرداد 1397
کارمند دستگاه ورزش استان

به نظر بنده مسئولین ورزشی وسیاسی استان پا پیش بذارن و فضای همدلی رو در ورزش استان رو تقویت کنن تا انشاالله در آینده نزدیک شاهد رشد بیشتر تیم نساجی وراهیابی تیم خونه به خونه به لیگ برتر باشیم انشاالله
مجتبي 22 مرداد 1397
شما هر كاري كه از دستتون براي تخريب خونه به خونه وحمايت يكطرفه از نساجي بر ميومد انجام دادين و از عدالت خارج شدين من ٢١سال طرفدار نساجي بودم اما اكثر هواداران نساجي از انصاف خارج شده و فريب بازي عده اي تهراني را خوردن و خيلي زود نتيجه اعتماد خود به اين غريبه هاي پول پرست وبي انصافي خود را خواهند ديد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.057 seconds.