.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۵۷ درصد تصادفات درون شهری مازندران مربوط به عابران است
رئیس پلیس راهور، ۵۷ درصد تصادفات درون شهری در استان را مربو به عابران پیاده دانست.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ مهدی باقری صبح دوشنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه عمده تصادفات مربوط به عابران پیاده است گفت: ۵۷ درصد تصادف مربوط به عدم مقررات ترافیکی توسط عابران پیاده و دومین عامل با ۲۶ درصد مربوط به راکبین موتورسیکلت است.

وی افزود: در چهارماه سال جاری براساس آمار پزشکی قانونی، ۱۳ درصد شمار تصادفات نسبت به مدت مشابه کاهش یافته این درحالی که شمار مسافران در سال جاری هشت درصد رشد یافته است.

وی با اشاره به کاهش تصادفات جرحی در استان ادامه داد: میزان برخورد با تخلفات نیز ۱۱ درصد رشد یافته و توقیف خودرو نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد افزایش یافته است و توقیف موتورسیکلت های فاقد گواهینامه و متخلف نیز با رشد پنج درصدی نسبت به چهارماه سال قبل مواجه بوده است.

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه برخی رانندگان در حین رانندگی اقدام به مصرف قرص های روانگردان می کنند افزود: در سال جاری ۱۶۳ مورد شناسایی و اعمال قانون شدند.

وی به برخورد با ناهنجاری های اجتماعی نظیر سگ گردانی را از جمله اقدامات برشمرد و گفت: ۲۰ هزار راننده سال جاری در این بخش اعمال قانون شدند و در سال جاری ۴۰ هزار نقل و انتقال پلاک در استان ثبت شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۰۵ آموزشگاه راهنمایی و رانندگی در استان گفت: در چهارماه امسال حدود ۴۱ هزار نفر مبادرت به آموزش و دریافت گواهینامه اقدام کرده اند.

سرهنگ باقری به راه اندازی گشت دوچرخه در برخی شهرستان های استان اشاره کرد و گفت: علاوه براین گشت نامحسوس در برخی شهرستان های استان فعال شده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.938 seconds.