.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یوسفیان ملا با انتقاد شدید از اتفاقات اخیر در کشور؛
ترامپ نیاز به لشگرکشی ندارد / نگران ستون پنجم در کشور هستیم !
شمال نیوز : نماینده آمل گفت: در برخی از بانک‌ها به دلیل گردش مالی مشتری به وی زنگ زده می‌شد و برایش ارز دولتی کنار می‌گذاشتند، به جرات می‌توان گفت دلار تاراج شد.....
 ترامپ نیاز به لشگرکشی ندارد / نگران ستون پنجم در کشور هستیم !

شمال نیوز:  نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بخشی از ارز با چمدان در خارج از بانک فروخته شد، گفت: در برخی از بانک‌ها به دلیل گردش مالی مشتری به وی زنگ زده می‌شد و برایش ارز دولتی کنار می‌گذاشتند، به جرات می‌توان گفت دلار تاراج شد.

به گزارش شمال نیوز، عزت‌الله یوسفیان‌ملا عصر امروز در همایش تجلیل از اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار با بیان اینکه 11 میلیارد و 300 میلیون دلار ارز 4 هزار و 200 تومانی به بانک‌ها داده شد،اظهار کرد: 42 میلیارد دلار به 18 بانک دولتی و خصوصی جهت تامین ارز مسافرتی، دانشجویی وارد کننده، دانشجویی و مابقی مصارف داده شد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از ارز با چمدان در خارج از بانک فروخته شد، اظهار کرد: در برخی از بانک‌ها به دلیل گردش مالی مشتری به وی زنگ زده می‌شد و برایش ارز دولتی کنار می‌گذاشتند، به جرات می‌توان گفت دلار تاراج شد.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به سراغ بانک‌ها که رفتیم تا به امروز یک دلار هم حساب پس ندادند، افزود: از بانک‌ها درخواست کردیم تا به صورت شفاف میزان ارزی که به مشتریان داده شد را به ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گزارش دهند که تا به امروز گزارش یک دلار هم ارائه نشد.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به اینکه از رییس سابق بانک مرکزی خواسته شد تا پیگیر 42 میلیارد دلار شود، تصریح کرد: وی رفت و ایستاد اما همان بانکداران از وی شکایت و او را منفصل کردند.

این مسئول با اشاره به اتفاقات شب ثبت سفارش خودروهای خارجی عنوان کرد: یک خانم و آقایی که در کار خودرو نیستند با داشتن روابط، حدود 731 ثبت سفارش انجام دادند.

یوسفیان‌ملا با بیان اینکه ثبت سفارش‌ها مربوط به ماشین‌هایی بود که در داخل کشور نمایندگی دارند، گفت: صبح روز بعد از ثبت سفارش، نمایندگی‌های ماشین در داخل کشور به این 2 نفر زنگ زدند و با دادن سود 10 میلیونی در ازای هر ثبت سفارش به آنها نیاز خود را برطرف کردند که این موضوع در حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح شد.

وی با اشاره به اینکه برای ورود به وزارتخانه اقتصاد باید مراحل امنیتی بسیاری را رد کرد، یادآور شد: چطور 2 نفر به این راحتی می‌توانند 731 ثبت سفارش انجام دهند! آنها به چه اشخاصی وصل هستند؟ بیش از 11 میلیارد دلار ارز 4 هزار و 200 تومانی داده شد تا کالا وارد شود اما تنها 2 میلیارد دلار گزارش شد، باید مشخص شود که تکلیف 9 میلیارد دلار دیگر چه شده است.

این مسئول تاکید کرد: اعتراضات اخیر مردم به مسائل اقتصادی را باید حرکتی عمومی و مردمی دانست و نباید منکر شد، باید به حرف و درد و دل معترضین به مسائل اقتصادی کشور گوش داد.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه باید نگران ستون پنجم دشمن در کشور باشیم، افزود: با اتفاقات اخیر در کشور ثابت شد که ترامپ نیاز به لشگرکشی ندارد و ستون پنجم در کشور را باید نگران بود.

یوسفیان در پایان گفت: 380 هزار سکه توسط 50 نفر خریداری شد و کسی که مسئول عرضه سکه است خود می‌داند سکه باید به کدام مسیر برود و همین طور کسی که مسئول عرضه دلار است بهتر از هرکسی می‌داند که ارز باید به کدام مسیر و دست چه کسی برسد.دانا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

- 22 مرداد 1397
اقاي يوسفيان ملا اينها را كه عنوان فرموديد چه كسي بايد ا قدام كند مردم بگويند ميشوند ضد انقلاب وستون پنجم وبرانداز شماكه ميفرماييد كسي گوش نميدهد پس اشكال دركجاست ايا ترامپ اين كار را ميكند يا اقاي روحاني .........
نا شناس 22 مرداد 1397
ميشه شما حرف نزنيد. 9ميليارد دلار وبلواي ان.
بهروز 22 مرداد 1397
جناب آقای یوسفیان همه موارد ونقایص اعلام شده مقصر دولت،مجلس وبویژه قوه قضائیه است این حرفها وانتقادات برای مردم تکراری شده بهتر است به جای حرف زدن اقدام عملی در برخورد با مفسدان اقتصادی بکنید از طرفی در حرف زدن ها هم دقت کنید تا مجبور نشید با حرف خودتون را انکار یا به گونه دیگری جلوه دهید.(ماجرای گم شدن نه هزار میلیارد ...)
تقی 22 مرداد 1397
به شما حساب پس نمی دهند دیگه از دیگران چه انتظار ی دارید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.175 seconds.