.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قاسم احمدی:استاندار مازندران درباره منطقه آزاد اقتصادی احساسی عمل کرد
نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس با بیان اینکه استاندار در زمینه معرفی مناطق اقتصادی احساسی عمل کرده است خواستار بازنگری در مصوبه شورای برنامه ریزی استان شد.

به گزارش شمال نیوز، قاسم احمدی پیش ازظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران درباره مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که از سوی شورای برنامه ریزی و توسعه مصوب شده است گفت: در این شورا مناطقی مثل نور، محمودآباد، رامسر، نوشهر و غیره به عنوان منطقه اقتصادی درنظر گرفته شده درحالی که این مصوبه نیازمند بازنگری است.

وی اظهار داشت: از استاندار انتظار نداشتم درباره مناطق آزاد احساسی عمل کند زیرا بحث منطقه آزاد در مجلس بسته شد و کمیسیون این طرح را به صحن علنی فرستاد.

وی با اظهار اینکه با شعور مردم غرب استان بازی نشود گفت: ما سال های سال امتیاز منطقه ویژه اقتصادی را داریم و از امتیاز آن استفاده می کنیم.

احمدی همچنین از برخی نمایندگان مجلس در مازندران نیز گلایه کرد و از آنان خواست تا اظهارات منطقی داشته باشند گفت: باید به صورت تساوی استان دیده شود و تا زمانیکه نگاه به غرب استان مازندران چنین باشد مردم به دنبال استانی جدید هستند.

وی از نمایندگان استان خواست تا در شورای برنامه ریزی و توسعه نگاه عالانه و عدالت محور داشته باشند گفت: از استاندار تقاضا دارم تا سریعا نسبت به بازنگری موضوع اقدام کنند.

احمدی با بیان اینکه مازندران شرایط لازم برای سه منطقه آزاد و اقتصادی دارد گفت: نوشهر و چالوس به عنوان منطقه آزاد گردشگری، بابلسر و فریدونکنار به عنوان منطقه اقتصادی و بندر امیرآباد به عنوان منطقه تجاری درنظر گرفته شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.235 seconds.