.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چالش انتخاب سرمربی برای خونه به خونه، این بار اکبر محمدی
مسئولان بابلی خبر دادند با اکبر محمدی مربی جوانان تیم ملی ایران برای هدایت خونه به خونه به توافق رسیدند.

به گزارش شمال نیوز ، خونه به خونهباشگاهی که تا همین چند وقت پیش چند میلیمتر با صعود به عالی‌ترین سطح فوتبال فاصله داشت، الان مانند بچه سر راهی شده است که هیچ کسی حاضر به پذیرش مسئولیت آن نیست.

گفته می‌شود با توجه به اینکه قاسم حسن زاده تمایلی برای حفظ خونه به خونه ندارد، شهرداری و شورای شهر برای حفظ این تیم در بابل پیش قدم شدند و قرار شد امتیاز این تیم در مازندران بماند و از این رو قاسم حسن زاده مالک خونه به خونه مذاکرات خود را با گزینه‌های مورد نظر برای هدایت تیمش آغاز کرد.

خبر توافق با هومن افاضلی برای هدایت خونه به خونه به طور ناگهانی چند روز پیش در محافل و مطبوعات پیچید، اما گویا او از قبول پیشنهاد منصرف شده است و حالا مسئولان بابلی خبر از توافق با اکبر محمدی برای به دست گرفتن سرمربیگری خونه به خونه می‌دهند، خبری که شاید پایانی بر این چالش عجیب باشد.

تیم پر طرفدار بابلی علاوه بر اینکه هنوز به طور رسمی سرمربی ندارد، در فصل نقل و انتقالات بسیاری از بازیکنان تاثیرگذار و با کیفیت خود را از دست داد تا هدایت این تیم برای مربی جدید در فاصله ۲ روز مانده به اولین مسابقه بسیار سخت به نظر برسد.

قابل ذکر است اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، خونه به خونه در هفته اول مسابقات لیگ آزادگان فصل ۹۷-۹۸، سه شنبه ۲۳ مرداد در بابل به مصاف ملوان بند انزلی می‌رود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.44 seconds.