.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روستای کیاسر بهشهر؛ روستای موشکی ایران
روستای کیاسر درر شهرستان بهشهر به دلیل ساخت موشک های نمایشی نقطه زن با حضور فرمانده هوافضا سپاه به عنوان روستای موشکی ایران شهرت یافت
روستای کیاسر بهشهر؛ روستای موشکی ایران

به گزارش خبرگزاری بسیج،هر ساله یادواره شهدای روستای کیاسر به عنوان جبهه ای فرهنگی به مدت یک هفته با ویژه برنامه های فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی و ... با حضور چندهزار نفری مردم برگزار می شود .

اخیرا نیز این روستا به دلیل ساخت موشک های نمایشی نقطه زن با حضور فرمانده هوافضا سپاه به عنوان روستای موشکی ایران شهرت یافت اما مورد انتقاد رسانه های بیگانه و معاند نظام جمهوری اسلامی چون" BBC " و " آمدنیوز " و ... شده است.

سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه حضور در روستای کیاسر گفت : مقام معظم رهبری پس از مطلع شدن از  آمدن ما به این روستا به ما فرمودند سلام ما را به مردم این روستا برسانید.

وی پس از بازدید از تست موشک های دست ساز در این روستا اظهار داشت : ساخت موشک های دقیق و نتطه زن در این روستا برای بنده ، مسئولین و ملت ایران درس هایی دارد ، درس ایستادگی و استقامت و عزم و اراده .

حاجی زاده در ادامه گفت : گمان نکنید پیام شما از این روستا خارج نمی شود ، امروزه پیام شما کل کشور را در بر گرفته .

وی تصریح کرد : این برکت خون شهداست که روستایی در هزارجریب مازندران هر ساله در یادواره شهدا میزبان چندین هزار نفر است ، شماها دستیاران واقعی رهبری هستید.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه  با اشاره به اینکه برخی در نزدیکی رهبری هستند اما دلشان از رهبری دور است گفت :  شما مردم کیاسر بامصافت بسیار زیاد ، به رهبری بسیار نزدیک هستید، ممکن است که شما رهبری را ندیده باشید ولی کارهای ارزشمند شما مطالبه اصلی رهبری است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.601 seconds.