.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخواست رئیس جمهور سابق از رئیس جمهور فعلی؛
احمدی نژاد: روحانی کناره گیری کند/هم به نفع خودتان است هم به نفع ملت
کانال تلگرامی محمود احمدی نژاد (رئیس جمهوری سابق) نوشت: احمدی نژاد با انتشار پیام ویدیویی، خواستار کناره گیری حسن روحانی از مقام ریاست جمهوری شد.
احمدی نژاد: روحانی کناره گیری کند/هم به نفع خودتان است هم به نفع ملت

شمال نیوز: کانال تلگرامی محمود احمدی نژاد (رئیس جمهوری سابق) نوشت: احمدی نژاد با انتشار پیام ویدیویی، خواستار کناره گیری حسن روحانی از مقام ریاست جمهوری شد.


به گزارش شمال نیوز، محمود احمدی‌نژاد با انتشار تیزر یک پیام ویدیویی، خواستار کناره‌گیری حسن روحانی از مقام ریاست‌جمهوری شد. در این ویدئو احمدی نژاد می گوید: امروز بطور مشخص می خواهم درباره دولت فعلی با مردم صحبت کنم. دولت فعلی یعنی دولت یازدهم و دوازدهم بر یک سلسله مبانی نادرست و طراحی شده شکل گرفت.

شخص آقای روحانی می گفت انبارها خالی است، خزانه هم خالی ست، دولت هم بدهکار است! خب حالا 5 سال گذشته است. اقتصاد که در آستانه متلاشی شدن است. اعتماد عمومی به کل سیستم به صفر نزدیک شده است.

همین طور خلاف واقع تحویل ملت داده می شود! هر سه این حرف ها از اساس خلاف واقع بود. یک رکود 5 ساله را تا امروز بر کشور تحمیل کردند. امتیازات داده شده و چیزی نصیب ملت نشده و 5 سال هم عقب افتادیم. آن ها یک بار دیگر هم مذاکره کرده بودند.

سوال این است که چه کسی مسئول این وضعیت است؟! من سکوت کردم اولا به احترام رای مردم. ثانیا گفتیم بالاخره کشور مهمتر از ماست. امروز من به صراحت می گویم که ملت کلا ناراضی است. آقای روحانی مردم شما را قبول ندارند، با چه زبانی این را بگویند؟ ادامه حضور شما هم به ضرر ملت است و هم به ضرر خود شما. آقای روحانی شما تمام حامیانتان، دو جناح سیاسی کشور و دو رئیس قوه دیگر، همه در این وضعیت شریک هستند. باید رضایت ملت را جلب کنید. شاید بهترین راهش این باشد که دیگر ادامه ندهید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کلاغ پر 19 مرداد 1397
دیگ به دیگ میگوید رویت سیاهه ....قابل توجه ملت فهیم ایران .......
رضا قاسمی از کلانشهر مازندران 19 مرداد 1397
آخر این آقا چه جور مهندس و دکتری است که نمی داند برکناری و استعفاء راهکار خاص خودش را دارد
به همین سادگی است که در خواست کنیم یک منتخب استعفا ء دهد .
خودخواهی و کیش شخصیت داشتن هم حدی دارد ، چرا اصالت و رسالت افکار عمومی را دست کم می گیرید
رفتار توهین آموز شما به نمایندگان مجلس هیچوقت از یاد مردم نمی رود . حاله نور ، بشقاب اضافی روی میز ، بگم بگم های و صدها نوع رفتار سبک و کم عمق جنابعالی از یاد این ملت نمی رود .
بهتر است رفتارتان را معقول و منطقی نمائید
هم ولایتی 18 مرداد 1397
درود بر دکتر احمدی نژاد حرف دل مردم است
--- 18 مرداد 1397
زنده باد احمدی نژاد
حسین 19 مرداد 1397
جناب احمدی نزاد این دزدی ها از دولت شما استارت خورد مرگ بر هرچی دزد و دزد صفت هرچی مشئول عوضی بود رو اوردید تو سیستم لعنت بهتون که الان دارید راست راست میچرخید
نا شناس 19 مرداد 1397
زنده باد دكتر محمود
فراز 19 مرداد 1397
برادر احمدی نژاد دلسوز شما بیا ما را نجات بده .ما در جهان از دوره شما منزوی شدیم .شما هم رییس جمهور عدد ه ای بودی .تند روی داشتی تازه سر عقل اومدی .خدا به داد ملت برسد فقط خدا ما که له شدیم .صورت ما از سرخی کبود شد دیگه داره سیاه می شه .
بهرام 20 مرداد 1397
بابا دمش گرم که حرف راست را زد
نا شناس 20 مرداد 1397
احسنت در این اوضاع وانفسا بالاخره یکی پیدا شد حرف حق را بزند...
دلخوش 20 مرداد 1397
رو نیست که سنگ پای قزوین هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دلواپس 20 مرداد 1397
احسنت حاج محمود که قدر شما رو ندونستند
نا شناس 20 مرداد 1397
با سلام/ آقای دکتراین مشکلات وشما ودوستان دربنداوین شما بوجود آوردند /من کاری به شخص آقای روحانی ندارم بلکه شما با هاله نور ویه صندلی خالی ویه سرویس خالی و خرافات دیگرتان ملت به سخره گرفتیدوتامیتونستیدموسسه هایی که پول مردم خوردندوبردندافتتاح کردید/مردحسابی گندی که تودوستانت درسالهای قبل زده اید نه شخص روحانی بلکه هیچکس دیگه ای ازپاک کردن اون همه بریزوبپاش شما برنمیاید/پس لطفا عاقل نیستی عادل باش/

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.