.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تارتار: ما ترسو نیستیم و همیشه برای برد بازی می‌کنیم
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: سال گذشته نشان دادیم ترسو بازی نمی‌کنیم.

به گزارش شمال نیوز ، تارتار در نشست خبری قبل از دیدار با نساجی مازندران روز خبرنگار را به حاضرین تبریک گفت و افزود: از اینکه نساجی بعد از سال‌ها در سطح اول فوتبال ایران حضور دارد خوشحالم. این استان مثل استان بوشهر از استان‌های فوتبال خیز و فوتبال دوست کشورمان است، که ما در آنجا فعالیت می‌کنیم..

وی گفت: بازی فردا بسیار جذاب خواهد بود، زیرا در وهله اول به دلیل حضور هواداران پرتعداد نساجی و هم هواداران ما که مسافت طولانی را سپری می‌کنند تا به اینجا بیایند و در نهایت فکر می‌کنم بازی زیبایی شود، هرچند بازی روی چمن مصنوعی است، اما به هر حال زمین هموار است.

تارتار افزود: ما نساجی را به طور دقیق آنالیز کرده ایم و در اینجا باید بگویم از فوتبال ترسو بخوشم نمی‌آید و در ده سالی که کار می‌کنم متوجه شده‌ام باید شجاع بازی کنیم، همانطورکه در دو سه سال گذشته نیز همین روند را در پارس جنوبی در پیش گرفتیم..

تارتار درباره جذب محسن بنگر گفت: ما در خط دفاع با کمبود نفر مواجه بودیم که با حضور بنگر این مشکل برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه هیچ محروم و مصدومی در تیمش ندارد، افزود: فوتبال قابل پیش بینی نیست، اما تلاش می‌کنیم نتیجه خوبی بگیریم.
تارتار افزود: ما فوتبال ترسو را دوست نداریم و طبیعی است در همه بازی‌ها برای برد بازی می‌کنیم که سال گذشته این موضوع را مقابل همه تیم‌ها ازجمله استقلال و پرسپولیس نشان دادیم./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.