.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نکونام: هواداران به ورزشگاه بیایند، بعد من فاکتورش را پرداخت کنم!
سرمربی تیم فوتبال نساجی، گفت: هواداران به ورزشگاه بیایند و بعد من فاکتورش را پرداخت کنم!

به گزارش شمال نیوز، جواد نکونام در نشست خبری قبل از بازی مقابل پارس جنوبی جم ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: با توجه به اینکه نساجی تغییرات زیادی داشته نیاز به زمان بیشتری برای هماهنگی داریم چرا که فردا بازی سختی داریم.

وی با بیان اینکه از پارس شناخت کافی نداریم چرا که دو بازی بیشتر انجام نداده‌اند، افزود: تیم ما تغییرات زیادی داشته است و در کل لیگ بیشترین تغییر را داشتیم، شرایط ما روز به روز بهتر می‌شود، پارس جنوبی تیم بسیار خوبی است، آنها در شرایط حمله بسیار قوی هستند. متفاوت بازی می‌کنند ولی آماده هستیم تا بازی خوبی را انجام دهیم.

نکونام در مورد اینکه موضوع حضور صادق بارانی در استقلال مطرح شده و آیا این مسئله صحت دارد، گفت: خیر این موضوع صحت ندارد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است بلیت بازی امروز با قیمت 10 هزار تومان به فروش برسد و آیا این مسئله باعث نمی‌شود بخشی از هواداران به خاطر گرانی بلیت از دست بروند، گفت: این موضوع را از شما می‌شنوم، این مسئله را نه می‌دانستم و نه به این موضوعات ورود می‌کنم، اگر به من باشد می‌گفتم مردم به ورزشگاه به صورت رایگان بیایند و ورزشگاه را پُر کنند و بهترین امکانات در اختیارشان قرار بگیرد اما این مسائل در اختیار من نیست، اگر مردم فکر می‌کنند فردا به این دلیل کمتر بیایند. آنها بیایند و بعد من فاکتورش را پرداخت کنم. ( با خنده)

نکونام با اعلام اینکه پارس جنوبی از لحاظ هجومی بسیار خوب است، گفت:‌ ما دو بازی پارس جنوبی را دیدیم، نقاط ضعف و قوت آنها را شناسایی کردیم و امیدواریم در نهایت به پیروزی برسیم، در تمام مسابقات برای برد به میدان می‌رویم.

وی با بیان اینکه در بازی قبلی ما هم توشاک از ما تعریف کردند که از او ممنون هستم، در آن مسابقه هم به بازیکنان گفتم باید به این خود باوری برسیم که هر تیمی را شکست دهیم. مگر اینکه زورمان نرسد، گفت: تیمم بهتر از ما خدا را شکر زیاد است، باید تمام تلاش‌مان را بکنیم تا نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در مورد جذب ولیسیانی و اینکه‌ آیا او به بازی امروز می‌رسد، اظهار داشت: او هفته قبل هم روی نیمکت بود، با توجه به دوری از شرایط بازی نیاز دارد به شرایط مسابقه برسد،هر زمان که صلاح باشد از او استفاده می‌کنیم.

خبرنگاری سوالی در مورد شکایت از مالک خونه به خونه از سوی نکونام پرسید که او به دلیل اینکه سوال مربوط به بازی نیست جوابی به این موضوع نداد.

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته سوم از لیگ هجدهم امروز و از ساعت 20:30 میزبان تیم پارس جنوبی‌جم است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.209 seconds.