.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برای نخستین بار در مازندران صورت گرفت ؛
آئین تجلیل از بانوان خبرنگار استان مازندران برگزار شد
شمال نیوز : سمیه قاسمی طوسی افزود: استانداری و امور بانوان پیگیر مطالبات بانوان است که اکنون مدارک تحصیلی بانوان فارغ التحصیل و زنان تحصیل کرده در حال خاک خوردن است که باید به نوعی شرایط فعالیت آنان در جامعه فراهم شود.....

شمال نیوز : مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران در مراسم تجلیل از خبرنگاران بانوی مازندران در اداره کل منابع طبیعی مازندران – نوشهر، گفت: خبرنگاران نقش مهمی در توسعه جامعه دارند که با قدرت قلم و کلام خود جهت احقاق حق تلاش می‌کنند.

به گزارش شمال نیوز ، سمیه قاسمی طوسی افزود: استانداری و امور بانوان پیگیر مطالبات بانوان است که اکنون مدارک تحصیلی بانوان فارغ التحصیل و زنان تحصیل کرده در حال خاک خوردن است که باید به نوعی شرایط فعالیت آنان در جامعه فراهم شود.

وی ادامه داد: در این زمینه اصحاب رسانه با تعهد و دلسوزی نقش مهمی دارند تا با قلم خود بانوان توانمند را در جامعه معرفی کنند.

قاسمی طوسی گفت: خبرنگاران آزادگی و قلم را در اختیار زر و زور و قدرت قرار ندهند. واقعیت‌های جامعه را ببینیم و در راه توسعه و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی گام برداریم.

مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری مازندران ادامه داد: ۳۰ درصد پست مدیریتی بانوان تا پایان دولت باید اجرا شود که با توجه به عملکردها و توانمندی بانوان در این عرصه می‌توانند اثرگذار باشند که امیدواریم به زودی یک فرماندار زن در استان داشته باشیم.



وی گفت: ایجاد بازارچه‌های خوداشتغالی از دیگر اقدامات بود که در عرضه محصولات تولیدی بانوان بی سرپرست و بد سرپرست تمهیداتی و اقداماتی اندیشیده شد تا مسائل و مشکلات این قشر را تسهیل کنیم.



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در این مراسم گفت: خبرنگاران قشر زحمتکش جامعه هستند که با توجه به وسعت استان مراسم تجلیل از خبرنگاران یک هفته کم است و باید این ایام بیشتر شود.

محمود شالویی افزود: از میان انبوه منابع حرفهای تازه و نو گفته شود. امید برای همه افراد مهم است که نباید تحت هیچ عنوان مردم را ناامید کرد بلکه همه ارمغان شادی و امید را درجامعه ترویج کنیم.


حجت الاسلام مختاری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر نیز گفت: یاد شهدا به ویژه شهید آوینی و شهید صارمی را گرامی می‌داریم که امیدواریم بتوانیم راه، اندیشه، قلم و فکر آنان را به قلم درآوریم.

سیده فریبا حسینی، عضو هیئت مدیره و دبیر کمیته بانوان خانه مطبوعات مازندران نیز گفت: تلاش کردیم در دوره هفتم به دور از حاشیه و سیاسی‌کاری اقدامات موثری صورت دهیم که اکنون از ۳۲۰ عضو خانه مطبوعات استان نزدیک به نیمی از آنان بانوان هستند.



سیده فریبا حسینی افزود: کانون بانوان خبرنگاران استان راه اندازی شد تا مشکلات خبرنگاران به موقع رفع شود.

در پایان این مراسم از بانوان خبرنگار استان با اهدای جوایزی تجلیل شد.



 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.559 seconds.