.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش لاریجانی به افشاگری‌های نمایندگان علیه وزیرکار
رئیس مجلس گفت: هیأت نظارت بر نمایندگان ادعای ربیعی درباره یکی از نمایندگان را بررسی کند.

به گزارش شمال نیوز، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پس از ارائه توضیحات وزیر کار و همچنین نمایندگان استیضاح‌کننده علی ربیعی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان در سخنانی اظهار داشت: امروز طرح استیضاح آقای ربیعی در مجلس بررسی و مطلب مختلفی را هم از سوی نمایندگان مجلس و نمایندگان دولت در صحن علنی مطرح شد.

وی افزود: همکاران می‌توانستند برخی از مطالب را نگویند، چون برخی از مطالب درست هم نیست، نامه‌ای را آقای ربیعی به بنده دادند و اعلام کردند «آقای پورابراهیمی فردی را برای ریاست بر شرکت ملی مس به وی معرفی کرده بود»، در حالی که این طور نیست و برای بهزیستی راور بوده است، آقای پورابراهیمی رایزنی می‌کنند که فلان فرد رئیس اداره بهزیستی راور شود، البته اسم بردن از افراد به نظر خیلی غلط بود.

رئیس مجلس تصریح کرد: آقای ربیعی گفتند فردی آمده و گفته پولی را به حساب فردی واریز کنید، آقای ربیعی! اسامی این فرد را به ما بدهید و بنده از هیأت نظارت بر نمایندگان می‌خواهم در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی کند و گزارش آن را اعلام کند.

وی ادامه داد: آقای ربیعی! چرا حرف مبهم می زنید؟! در این مدتی که بنده با آقایان نمایندگان کار می کردم، این نمایندگان ممکن است برای موضوعی رایزنی داشته باشند و بگویند فلان فرد را فلان جا بگذارید که این هم متعارف است، ممکن است بگویند بهزیستی فلان آنجا فقیرند و 300 یا 400 میلیون پول به آنها بدهید، اما این نمایندگان پول را برای خودشان که نمی‌خواهند.

لاریجانی تصریح کرد: آقای ربیعی! حرفی می‌زنید که فضای کشور را ملتهب می‌کنید، البته آقایان نمایندگان هم که صحبت‌هایی کردند که نباید در صحبت‌هایشان فضا را تیره و تار نشان دهند، بنده چه از نمایندگان مجلس و چه از نمایندگان دولت که ادعاهایی را مطرح کردند، خواهش می‌کنم اسامی را بنده بدهند تا در اسرع وقت به هیأت نظارت بر نمایندگان بدهیم و این هیأت باید این موضوع را ظرف 2 هفته بررسی و نتیجه را اعلام کند تا تکلیف مشخص شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این حرف ها خوب نبود اما به هر حال جلسه استیضاح می‌توانست بهتر از این برگزار شود.

منبع: فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.