.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام تبریک نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار مازندران
نماینده ولی فقیه مازندران و استاندار مازندران در پیام‌های جداگانه‌ای ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به کارکنان عرصه خبر تبریک گفتند.

به گزارش شمال نیوز ، در پیام آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران، ضمن تبریک روز خبرنگار و پاسداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه آمده است: به درستی که خبرنگاران چشم بینا، زبان صادق، صریح و گویای مردم در عرصه اجتماعی، تحولات سیاسی و بین‌المللی اند که باید همیشه رسالت خود را از دریچه تعهد، صداقت و امانت داری تعریف کنند.

در ادامه این پیام آمده است: دنیای امروز، عصر تبادل اطلاعات و انتشار سریع اخبار است و در این میان، جامعه‌ ای توسعه یافته تلقی می‌ شود که بتواند در کنار شاخصه‌ های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی بر معیار آگاهی بخشی عمومی، اطلاعات و در حقیقت عنصر دانایی تاکید کند.

همچنین در پیام استاندار مازندران ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت شهید والامقام عرصه خبر محمود صارمی که بدست گروه تروریستی طالبان به شهادت رسید، آمده است: مازندران برای رشد و توسعه پایدار به قلم خبرنگاران پویا، سرزنده، خداترس و آگاه نیازمند است.

اسلامی در این پیام تاکید کرد: امروز که استکبار جهانی به جنگ فرهنگی و اقتصادی با ما آمده، این قلم افسران و سربازان هوشمند و فداکار جنگ نرم است که می‌ تواند در این کارزار و نبرد رسانه‌ ای بیانگر حقانیت و مظلومیت انقلاب اسلامی و مردم فداکار ایران اسلامی باشند.

در ادامه این پیام آمده است: امیدوارم خبرنگاران با نگاه نقاد و موشکافانه با صداقت، عدالت و اطلاع رسانی صادقانه در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی زمینه تقویت اعتماد و امید را در جامعه فراهم کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.