.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبرنگاران ناظران امین و موثر عملکرد مسوولان و نگهبان حقوق مردم هستند
علی بابایی کارنامی به مناسبت روز خبرنگار بیان داشت:خبرنگاران ناظران امین و موثر عملکرد مسوولان و نگهبان حقوق مردم هستند.
خبرنگاران ناظران امین و موثر عملکرد مسوولان و نگهبان حقوق مردم هستند

به گزارش شمال نیوز، عضو هیات مدیره شرکت های وابسته تاپیکو بیان داشت: هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است، این روز فرصت مغتنمی است که از زحمات بی دریغ اصحاب قلم تشکر و قدردانی شود.

وی گفت: به درستی که خبرنگاران چشم بینا، زبان صادق، صریح و گویای مردم در عرصه اجتماعی، تحولات سیاسی و بین‌المللی هستند که باید همیشه رسالت خود را از دریچه "تعهد" ، "صداقت" و "امانت‌داری" تعریف کنند.

این مسوول افزود:خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و در خط مقدم جبهه آگاهی بخشی هستند و چون "دیده‌بان صادق" برای اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و سریع حوادث و رخدادها تلاش می نمایند و امید است در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نورزند و تحت تأثیر جوسازی‌ها، شایعه پراکنی‌ها، هیاهوآفرینی‌ها، شانتاژهای خبری و فشارهای خارجی قرار نگیرند.

بابایی کارنامی افزود:با رعایت رسم "امانتداری" مهم ترین رسالت خبرنگاری است، نگرش دقیق و عمیق خبرنگار به رخدادها و وقایع خبری، توجه به اولویت های جامعه با رویکرد حفظ وفاق، انسجام و آرامش عمومی از جمله عوامل موثر در ارزش بخشیدن به کارکرد خبرنگار است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.684 seconds.