.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران برای رشد و توسعه به قلم پویای خبرنگاران نیاز دارد
پیام استاندار مازندران به مناسبت روز خبرنگار
استاندار مازندران در پیامی به مناسبت روز خبرنگار ، با گرامیداشت این روز تاکید کرد : رشد و توسعه پایدار استان نیازمند قلم خبرنگاران پویا ، سرزنده ، خداترس و آگاه است .
 پیام استاندار مازندران به مناسبت روز خبرنگار


به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، محمد اسلامی در پیامش تصریح کرد : هفدهم مرداد که با شهادت محمود صارمی، خبرنگار متعهد و بصیر خبرگزاری جمهوری اسلامی به دست گروهک تروریستی طالبان به عنوان روز خبرنگار نام گذاری شده است فرصت ارزشمندی برای تجلیل و تکریم اصحاب رسانه و پرچمداران حق گویی و حق جویی و سفیران امید و آگاهی است .

وی افزود : حقیقتا امروز که استکبار جهانی با پروپاگاندای رسانه ای به جنگ فرهنگی و اقتصادی با ما آمده است ، این قلم افسران و سربازان هوشمند و فداکار جنگ نرم است که می تواند در این کارزار و نبرد رسانه ای بیانگر حقانیت و مظلومیت انقلاب اسلامی و مردم فداکار ایران اسلامی باشد .

نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد : رسالت خطیر خبرنگاران به عنوان چشم بینا و زبان گویای مردم ، پرتو افشان مسیر توسعه و تعالی جامعه است و استان مازندران به عنوان دیار علویان برای رسیدن به رشد و توسعه پایدار به قلم خبرنگاران پویا و سرزنده و خداترس و آگاه نیازمند است.

اسلامی ابراز امیدواری کرد : خبرنگاران پرتلاش و خستگی ناپذیر با نگاه نقاد و موشکافانه و با به کار بستن صداقت و عدالت با اطلاع رسانی صادقانه و شفاف در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی زمینه تقویت اعتماد و امید را در جامعه فراهم کرده و پرچمدار تعهد و وظیفه شناسی باشند .

اسلامی نوشت : اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام عرصه رسانه و خبر بویژه شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به همه مجاهدان و تلاشگران دلسوز و فرهنگ ساز دیار علویان مازندران سرافراز تبریک و تهنیت عرض می کنم و از درگاه خداوند بزرگ که به قلم و آنچه که می نویسد قسم یاد می کند ، سلامتی ، تندرستی و موفقیت روزافزون همه دست اندرکاران این حرفه حساس و تاثیر گذار را آرزو می کنم' .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.398 seconds.