.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دامادی در تذکر شفاهی:
اهانت امام جمعه بابل به مجلس پیگیری شود
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از اهانت امام جمعه بابل به نمایندگان مجلس از هیات رئیسه خواست که این موضوع پیگیری شود.
اهانت امام جمعه بابل به مجلس پیگیری شود

شمال نیوز: نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از اهانت امام جمعه بابل به نمایندگان مجلس از هیات رئیسه خواست که این موضوع پیگیری شود.

به گزارش شمال نیوز، محمد دامادی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۶ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: سوال از رئیس جمهور قبل از سال جدید امضا شد که در آن زمان التهابات ارزی و مشکلات کنونی وجود نداشت همچنین ضرورت وحدتی که مدنظر رهبر معظم انقلاب بوده نیز وجود نداشت.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه هفته گذشته یکی از ائمه جمعه استان مازندران با ادبیات نامناسب و شنیع نمایندگان مجلس را زیر سوال برده است کما اینکه از الفاظی همچون معامله گر، پست، رذل و کثیف برای نمایندگان استفاده کرده است.

وی افزود: آیا کسی که لباس پیغمبر می پوشد و از تریبون مقدس نماز جمعه که باید تریبون اخلاق و امید مردم باشد سخن می گوید اجازه توهین به نمایندگان را دارد؟ آیا نباید جایی برای رسیدگی به این موضوع وجود داشته باشد.

دامادی یادآور شد: در گذشته که دکل ها در کشور گم شد، ۳ هزار میلیارد خورده شد و بیت المال حیف و میل شد این افراد احساس تکلیف نکردند و امروز مسلمان و بیدار شده اند و با این ادبیات نامناسب مجلس را مورد هجمه قرار می دهند؟

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: از هیات رئیسه مجلس و آیت الله طبسی نماینده ولی فقیه می خواهم که به این مباحث مطرح شده و فضایی که ایجاد کرده است رسیدگی کنند چرا که این افراد احساس می کنند زمان تریبون ها یک طرفه است آن هم در شرایطی که خودشان هرگز منتخب مردم نبوده اند، مصالح مردم را درک نمی کنند، وای به روزی که پرده ها برافتد و مردم از ضمیر باطن آن ها آگاه شوند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به وی گفت: اگر این مسائل از تریبون نماز جمعه مطرح شده باشد که بعید هم به نظر می رسد واقعا قابل پیگیری و بررسی است ضمن اینکه استفاده از لفظ تبانی دولت در استیضاح که آقای خجسته بدان اشاره کرد نیز طبق ماده ۷۸ آیین نامه داخلی به لحاظ اهانت به دولت مقبول نیست.

مسعود پزشکیان افزود: بهتر است مسئولان در استفاده از الفاظ به گونه ای اقدام کنند که توهین به یکدیگر محسوب نشود./

خانه ملت




ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا قاسمی از بابل 16 مرداد 1397
درود و هزاران درود بر آقای دامادی که از نمایندگان احقاق حق می کنند . چرا یک نفر که منتخب مردم نیست و دارای حکم انتصابی است بخود اجازه می دهد به نمایندگان یک استان بیش از 3 میلیونی توهین نماید .
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 17 مرداد 1397
جنابعالي واقعا از لابي نمايندگان خبر نداريديا شايد وام دار نمايندگان هستيد
نا شناس 17 مرداد 1397
آقای دامادی شما که خودتون ماشالله دست بالایی در امضا زدن برای چند نفر در یک پست مدیریتی دارین!!!!
این حرکت یعنی چی؟غیر از اینه که برای امضای خودتون.....
راستی از دفترتون چه خبر؟
نا شناس 17 مرداد 1397
باز خدا پدر مادر این امام جمعه را بیامرزه که یه اعتراضی کرد ....شماها که خودتونو نماینده مردم میدونید یادتون رفته چه وعده هایی میدادین هنگام گدایی رای به مردم؟؟؟ حداقل به مردم خوب حوزه انتخابیه ات بگو در قبال این گرانی ها چیکار کردی؟ چند تا تذکر دادی به مسیولین؟؟؟؟ باز خدا سلامتی بده به امام جمعه بابل که باعث شد ما متوجه بشیم شماها تو مجلس هستید و میتونید تذکر شفاهی هم بدید!!!!!!!!!!!!
مهدي 17 مرداد 1397
اين مجلس اگه مجلس بود به وزرايي که مملکت را با خاک يکسان کردند راي اعتماد نمي داد. چند بار هم استيضاح با لابي گري و دادن امتياز لغو نمي شد . تنها هنر اين مجلس فعاليت در فضاي مجازيه و بس .
رضا قاسمی از بابل 16 مرداد 1397
همه باید بدانند ، در مقابل حرفی که می زنند باید پاسخگو باشند . در زمانه ای که حرف باد هوا بود گذشته است . در قانون اساسی همه ملت در مقابل قانون مساوی هستند . هیچکس برتری ندارد .
هرکس در هر سمت یا لباسی است در مقابل قانون باید پاسخگوی عملش باشد . تا به آسانی نتوان به دیگران تهمت زده و توهین کرد
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 17 مرداد 1397
آقای قاسمی باد هوا یعنی اینکه یک نماینده صبح امضا بزنه و شب با بدو بستانی که انجام می شود امضا را پس بگیره ما الان به کلنل لیاخوف روسی نیاز داریم تا این مجلس بی خاصیت را به توپ ببنده
رضا 16 مرداد 1397
آقای دامادی به جای حمله به همشریت یاهم استانیت همانند نماینده های قوی اصفهان و آذربایجان و کرمان به درد مردم محروم مازندران بپرداز مساله اصلی استان که بیکاری ، محیط زیست، کشاورزی،عدم سرمایه گذاری و.... هست رو ول کردی و از تریبون ملی مجلس، مازندران رو تضعیف میکنی. بیچاره، مازندران همینجوری روبه قهقرا هست. حیف رای مردم شریف ساری
پاسخ ها به این نظر
یاور 17 مرداد 1397
احسنت درست گفتید به جای مساله اصلی به حاشیه میرن
نا شناس 16 مرداد 1397
حقیقت تلخه
مهندس علی 16 مرداد 1397
جوان محترم نماینده ، بر خلاف آنچه شما می فرمائید " با ادبیات نامناسب و شنیع نمایندگان مجلس را زیر سوال برده است " ، امام جمعه محترم بابل ، اولاٌ همه نمایندگان را زیر سئوال نبرده اند ، بلکه جنابعالی و نماینده محترم بابلسر را زیر سئوال بردند ، ثانیاٌ جملات ایشان به قول شما " شنیع " نبوده است زیرا ظاهراٌ جنابعالی معنی و مفهوم این کلمه را اصلاٌ بلد نیستید ، ثالثاٌ اظهارات آقای روحانی حرف دل مردم بوده است که از زبان ایشان به گوش شما رسیده است .
بهتر است شما کمی از ایشان یاد بگیرید و به جای دفاع از منافع و حیثیت خودتان ، از منافع مردم دفاع کنید . ظاهراٌ یادتان رفته چه کسانی شما را انتخاب نموده اند که اینظور دور برداشته اید .
رضایی 16 مرداد 1397
آقای دامادی، کارهای شمارو کی باید پیگیری کنه؟
اکبر 16 مرداد 1397
درود بر شرف مهندس دامادی که از حیثیت نمایندگان مردم دفاع کرد.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 17 مرداد 1397
اكبر جان فكر كنم از نماينده خيلي بهت رسيده
علی 16 مرداد 1397
امام جمعه محترم حقیقت را گفت و باید شجاع بود نه بزدل ،مردم رای دادند حقشان را بگیرید نه این که......لطفا کمی به خودتان بیایید و حق را بگویید هر چند تلخ باشد. چند تا مثل این امام جمعه محترم پشت تریبون اینگونه برخورد کند دیگر کاسه بدستان و.... جرات ندارند منم منم کنند.
نا شناس 17 مرداد 1397
حرف حق همیشه تلخه تا الان مجلس چیکار کرده البته همه نماینده ها بد نیستند اما برخی وکیل الدوله هستند
کریم ابدی 17 مرداد 1397
اقای دامادی اگر معامله ای در کار نبود چه لزومی داشت که امضا کنید حالاکه امضایتون به حق بود واقعا مشکل مردم حل شد ؟!این اولین بار بود که رهبری مسئله وحدت را عنوان نمودند ؟! داداش من فکر نمیکنید که دوران عوامفریبی گذشت ؟ البته الفاط تند امام جمعه بابل را تایید نمیکنیم ولی تذکر به جایی بود
والعاقبه للمتقین 17 مرداد 1397
همه الفاظ رو ک گفت در شان شما نمایندگان هست دیگه ...کسی که استقلال نداره از خودش و ظرف یک هفته میشه خریدش ..اسمش چیه؟ خود جنابعالی مگه رای نمیخردی ... بریز بپاشهای میلیاردی برای جنابعالی حاکی از چیست ...هر چند شمال نیوز جرات گذاشتن این کامنت رو نداره ولی .....
همشهری 16 مرداد 1397
آقای نماینده چرا به متن صحبت اقا توجه نمی کنید زبان شما بوی اهانت می دهد یا زبان امام جمعه،" رذل پست و کثیف و شنیع شما محترم اما رای و نظر یک نماینده سست عنصر بی ارائه" را بیان داشتند را اهانت
نا شناس 17 مرداد 1397
چرا بقیه نمایندگان روزه سکوت گرفته اند . و از حیثیت و شرف خود دفاع نمی کنند
جوادی 17 مرداد 1397
آقای دامادی
چرا بهتون بر خورد؟؟؟ برای انتساب هر مدیر بی کفایتی پای یک نماینده در میانه
برای لاپوشونی گند هر مدیر پای یک نماینده در میانه
شما این همه نماینده استان حتی نتونستین برای مازندران منطقه آزاد رو اوکی کنید فقط برای تجزیه استان خوب قدم جلو میزارید مثه میانکاله مثه امامزاده عبدالله اونوقت چجوری می خواین مشکلات مردم رو حل کنید؟؟؟
حرف حق تلخه
نا شناس 17 مرداد 1397
راسته که شما خیلی جاها به مدیران کل زنگ میزنید و سفارش نورچشمی ها را میکنی؟ا
تقی 17 مرداد 1397
ایشون نماینده مردم هست پس باید از حق مردم دفاع کنه /پس چرا دوستان ما هی بهبه و چهه چهه میزنند/مگه ما مشکل نداریم پس نمایندگان مجلس چیکاره هستند کی باید برای اسایش و رفاه و.... قانون وضع کنند کی
نا شناس 17 مرداد 1397
آقای دامادی یادم می آید امام جمعه بابل بابت همین دکل ناپدید شده اعتراضاتی داشتند و الان سوالی دارم چرا سوال از رئیس جمهور را امضا میکنید و چرا پس میگیرید ضمنا این التهاب افکار عمومی را مجلس وارد اجتماع کرد مبنی بر اینکه امضاهای جمع شد تا رئیس جمهور به مجلس بیاید ... صحبتهای آقای ذالنوری را چه میگوئید که خودش از مجلس هست وقتی امضا خود را پس گرفت حرفهای عجیبی در گذشته زد.... آقای دامادی شما نماینده مردم هستید بنده شخصا اعتقاد دارم آقای رئیس جمهور دارند زحمات زیادی میکشند و مسوولیت دولت و ملت واقعا بر او فشار وارد میکند ولی حقیقتا اول مجلس ملت را شانتاژ کرد بابت سوال از رئیس جمهور .... این مسئله ابتدا از سوی مجلسیها رسانه ای شد آقای دامادی بنده یک تشکر ویژه از دو نماینده بابل دارم که طوماری را امضا نکردند و بعد بخواهند پس بگیرند زیرا اگر امضا میزدند صد در صد هم پای امضا خودشان بودند ولی برای کمک به دولت محترم چنین کاری را نکردند این توهین را کسانی کردند که امضا بر علیه رئیس جمهور برای سوال کردن جمع کردندو سپس پس گرفتند یعنی هم به دولت توهین کردند و هم به ملت ... تازه اینطور هم نبود شما رییس جمهور را مثلا بیاورید مجلس سوال پیچ کنید... مطمئن باشید ایشان هم خوب جواب میداد و صد در صد سوالاتی از شما می پرسید که افکار عمومی متوجه خیلی مسائل می شدند ....یک سوال بنده به عنوان شهروند از شما می پرسم آیا نماینده مجلس باید مسوول شهرستانی و استانی انتخاب کند ... اصولا کار نماینده چیست آیا جز اینکه به کمک شهرستان خود بیاید و یا مسیرهای قانونی را برای کمک به جامعه و کشور در مجلس با تصویب لوایح هموار کند... لذا صادقانه بفرمائید دلیل اینکه برخی نمایندگان در چینش مسوول شهرستانی و استانی دخالت میکنند چیست و شما بفرمائید بعنوان نماینده مردم شهرستان ساری طومار سوال از رئیس جمهور را امضا زدید چرا پس گرفتید همان اول که امضا میزدید بیاد وحدت ملی نبودید بعدا یاد شما افتاد ... ایکاش امضا نمی زدید تا فشاری به دولت وارد نمی شد انوقت هم مجبور نمی شدید امضا پس بگیرید تا افکار عمومی یه شکل دیگر فکر کنند... در هر صورت چه امضا زدید و چه پس گرفتید به دولت محترم فشار وارد شد . پیشنهاد من بعنوان یک هموطن این است مجلسی ها به دولت کمک کند تا بتواند در مقابل دولت خبیث آمریکا که واقعا قصد دارد شدیدترین تنگناها را برای ملت عزیزمان ایجاد کند را خنثی کند . رفتار امضا کنندگان سوال از ريیس جمهور توسط مجلسی ها و پس گرفتن امضا باعث شک و تردید در جامعه کرد و چه زیبا شب گذشته رییس جمهور با متانت و شفافیت و بسیار عالی مطالب خودش را با مردم در میان گذاشت و این رییس جمهور هم وطن ماست باید دوستش بداریم به او کمک کنیم تا مشکلات جامعه را حل کند نه اینکه طومار برعلیه ایشان در مجلس جمع کنید و سپس پس بگیرید ما که نفهمیدیم با آن شکل امضا زدن و با آن شکل امضا پس گرفتن فازتان چه بود ...

شمال نیوز :اگه بیطرف هستی و وقت قصد داری بدون هیچ سلیقه ای نظرات را منعکس کنی مطالب بنده را هم در نظرات درج کن تا انشالله آقای دامادی درد دل یک هموطن خودش را گوش بدهد با عنایت به اینکه بنده اعتقاد دارم آقای دامادی نماینده مردم بزرگوار ساری بمانند امام جمعه عزیزمان جناب حاج آقای روحانی از نیروهای انقلاب هستند.
نا شناس 17 مرداد 1397
باز خدا پدر مادر این امام جمعه را بیامرزه که یه اعتراضی کرد ....شماها که خودتونو نماینده مردم میدونید یادتون رفته چه وعده هایی میدادین هنگام گدایی رای به مردم؟؟؟ حداقل به مردم خوب حوزه انتخابیه ات بگو در قبال این گرانی ها چیکار کردی؟ چند تا تذکر دادی به مسیولین؟؟؟؟ باز خدا سلامتی بده به امام جمعه بابل که باعث شد ما متوجه بشیم شماها تو مجلس هستید و میتونید تذکر شفاهی هم بدید!!!!!!!!!!!!
نا شناس 17 مرداد 1397
سلام برادر نماينده قطعا در مورد امضا زدن و پس گرفتن چه در مجالس گذشته و چه مجلس امروز سوالات فراواني هست اما بدان بي توجهي به مشكلات مردم و پي منافع خود بودن در هر زمان ، موضوعي نتيجه يك چيز است :

اسرار ازل را نه تو دانی و نه من

وین حرف معما نه تو خوانی و نه من

هست از پس پرده گفتگوی من و تو

چون پرده در افتد نه تو مانی و نه من
taha 17 مرداد 1397
سلام دوست عزيز شما از نماينده ساري دفاع نكن شما از مالك خونه به خونه درخواست استعفا بده تا بيش از اين با آبروي مازندراني هاي عزيز بازي نشه در ضمن در بيشتر مواقع همين انتخابهاي مردم هست كه براي خود مردم مشكل ساز ميشن .
مازنی 17 مرداد 1397
میگن حرفو بنداز وسط صاحبش میاد بر میداره!
سید مهدی ابراهیمیان 17 مرداد 1397
آقای دامادی سلام
در یک جمله بگویم : حاج حسن آقا روحانی خط قرمز ما بابلی هاست ، حواست رو جمع کن .....
نا شناس 17 مرداد 1397
چرا آقای دامادی این موضوع را به خودگرفتی آن کس که حساب پاک هست ازمحاسبه چه باک است؟ به نظر میرسد قریب به اتفاق نمایندگان وکیل الدوله می باشند ونه وکیل مردم ،اگه اینطور نیست شجاعت داشته باشین ومتن سخنرانی های روحانی وجهانگیری را در میتینگهای انتخاباتی روحانی را در مجلس برای این دوبزرگوار بخوانید ودرمورد آنها از رئیس جمهور سوال کنید
mehdi 17 مرداد 1397
مرکز رسیدگی به تخلفات نمایندگان کجاست ؟ یا شاید نمایندگان مصونیت دارن هر کاری بکنن؟ ظاهرا همینه و نمایندگان فعلا قدرتمند ترین افراد کشور هستن . لعنت به ما که به شما رای دادیم و شما رو کردیم نماینده خودمون. ولی مطمئن باشید دیگه تکرار نخواهد شد اقای دامادی .
احمد 17 مرداد 1397
اقای به اصطلاح نماینده شما در حد اقای روحانی نیستید امام جمعه ای از محافظه کاری سبک شما انتقاد کرد چرا براشفته شدید بیچاره مردم فهیم ساری که مثلا نماینده ای مثل تو دارند
محمدی 17 مرداد 1397
اقای به اصطلاح نماینده فقط بهت بگیم اقای روحانی امام جمعه بابل فردی بسیار ساده زیست و عالم اهل عمل هست که یک مورد از از زحمات و پیگیری ایشان در جمع اوری خیرین برای ساخت منازل زلزله زده ها که در مناطق غرب مردم مظلوم زلزله زده بعضی از روستا ها قدرش را می دانند
کارگر چوب فریم 17 مرداد 1397
دامادی درباره وضعیت شرکت‌های چوب و کاغذ و چوب فریم، گفت: سیاست بانک ملی بر این است که واگذاری شرکت چوب فریم اتفاق بیفتد و من نسبت به این واگذاری حرف دارم و همچنین برای ما آینده کارگران مهم است. آقای دامادی چرا از انتقاد یه روحانی این همه آشفته شدید. از شما هیچ انتظاری نداریم فقط بگویید حرف های شما در مورد واگذاری چوب فریم چی بود و به کجا انجامید متاسفم برای نمایندگان شهرم که دو دستی این شرکت را تقدیم کردید. اگه سلامتید و مدعی پاکدشتی بیاید حق بر باد رفته مردمان مازندران را بگیرد
نا شناس 17 مرداد 1397
به جای بیان کردن این حرف های مفت در تریبون مجلس که متعلق به مردم است - مشکلات مردم را حل کنید و حرف از معیشت مردم کنید- حتما شما سیر هستید - - درود بر امام جمعه بابل
محمد 17 مرداد 1397
مگه غیر از این بوود؟؟ شبانه بیانیه دادی صفحه اینستاگرامت و امضاء رو پس گرفتی واقعا متاسفم که نماینده شهرم امثال شما هستند!!!!
هم استاني 17 مرداد 1397
درود بر امام جمعه بابل و همه ائمه جمعه اي که زبان مردم هستند ... آقاي دامادي عزيز بهتره بجاي گير دادن به سخنان اصولي و دردمندانه امام جمعه بابل به فکر درمان اين دردها باشيد ... اعتراض حق مسلم مردم است و امام جمعه زبان گوياي دردهاي مردم .. اتفاقا اين حرفها زودتر بايد زده مي شد ... شماه بهتره به فکر مردم باشيد و دست از اين سياسي بازيها برداريد ... اميدوارم به عمق اين سخنان بيشتر توجه کنيد ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.727 seconds.