.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شکایت جواد نکونام از مالک خونه به خونه
سرمربی تیم نساجی قائمشهر تصمیم گرفت که از قاسم حسن زاده مالک باشگاه خونه به خونه بابل به دادگاه شکایت کند.

به گزارش شمال نیوز، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران از مالک تیم خونه به خونه بابل به خاطر اتهاماتی که بعد از بازی پایانی دیدار فصل گذشته لیگ دسته اول مطرح شده بود، شکایت کرد.

اگرچه مدت‌ها از پایان رقابت‌های فصل قبل لیگ یک کشور گذشته است و تیم‌های حاضر در حال آماده سازی برای شروع فصل جدید این رقابت‌ها هستند، حواشی صعود فصل قبل همچنان ادامه دارد.

دو تیم نساجی و خونه به خونه نمایندگان فوتبال مازندران در فصل گذشته لیگ یک کشور، تا لحظه پایان لیگ رقابت تنگاتنگی داشتند که در نهایت این نساجی بود که به همراه نفت مسجد سلیمان جواز صعود به لیگ برتر را کسب کرد.

بعد از پایان بازی، مالک باشگاه خونه به خونه جواد نکونام و باشگاه نساجی را به تبانی و دادن رشوه متهم کرد که با عکس العمل خاصی از طرف باشگاه نساجی مواجه نشد.

اما قاسم حسن زاده چندی قبل با حضور تلفنی در یک برنامه تلویزیونی جزییات جدیدی از اتفاقات بین نساجی و راه آهن افشا کرد و علاوه بر اتهامات ثابت نشده به جواد نکونام، او را را صاحب نفوذ در فدراسیون نامید.

حالا جواد نکونام با حضور در دادگاه به طور رسمی از قاسم حسن زاده شکایت کرد تا این ماجرا همچنان ادامه داشته باشد و باید دید نتیجه این جدال‌های لفظی تا حدودی بی مورد چه خواهد بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.341 seconds.