.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شاگردان نکونام پذیرای پارس جنوبی جم هستند/ مصاف دو تیم از شمال و جنوب
تیم نساجی مازندران در هفته سوم لیگ‌برتر در ورزشگاه شهیدوطنی میزبان تیم پارس جنوبی جم است.

به گزارش شمال نیوز، تیم فوتبال نساجی مازندران در ادامه رقابت‌های فوتبال در لیگ‌برتر روز پنج‌شنبه و از ساعت 20:30 میزبان تیم فوتبال پارس جنوبی جم خواهد بود.

شاگردان جواد نکونام که از دو بازی گذشته تنها یک امتیاز دشت کردند امروز به قائم‌شهر سفر می‌کنند تا تمرینات خود را ادامه دهند و خود را برای بازی با جمی‌ها آماده کنند.

در آستانه برگزاری این بازی که به میزبانی شهیدوطنی برگزار می‌شود، احمد نعیمی مدافع سابق تیم شهرداری ماهشهر با قراردادی سه ساله به نساجی مازندران ملحق شد که در واقع یکی از سهمیه‌های زیر 23 سال این تیم محسوب می‌شود.

از سوی دیگر، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم  مهدی تارتار است که برای سومین سال پیاپی هدایت این تیم را برعهده دارد که دو فصل قبل با این تیم قهرمان لیگ یک شد و به لیگ برتر صعود کرد.

پارس جنوبی در فصل ۹۵-۹۴ از لیگ‌ دو به لیگ یک صعود کرد و در فصل بعد با شایستگی در نخستین فصل حضور در لیگ یک در حضور مدعیان صعود، قهرمان آن رقابت‌ها شد و به لیگ برتر راه پیدا کرد.

جمی‌ها فصل قبل در نخستین حضور در لیگ برتر بسیار خوب نتیجه گرفتند و  و با شایستگی در رده پنجم لیگ هفدهم جای گرفتند.

دو تیم نساجی مازندران و پارس جنوبی جم تا به امروز سه مرتبه با هم دیدار کردند که دو بازی آن در قالب لیگ یک و یک دیدار در جام حذفی بوده است.



از نکات جالب می‌توان به این موضوع اشاره کرد که عرفان معصومی بازیکن این فصل نساجی سال قبل در پارس جنوبی جم بود و احسان تأییدی مهاجم سابق نساجی نیز در تیم پارس جنوبی عضویت دارد.

تیم فوتبال پارس جنوبی جم در هفته نخست بازی‌های این فصل لیگ برتر در اهواز با نتیجه دو بر یک، مغلوب فولاد شد و در هفته دوم در ورزشگاه خانگی خود دو بر صفر، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان را شکست داد و با سه امتیاز در رتبه پنجم جدول حضور دارد.


محسن بنگر مدافع مازندرانی و باتجربه سابق پرسپولیس  با عقد قرادادی یک ساله به پارس جنوبی جم پیوست.

تیم فوتبال نساجی مازندران هم در بازی نخست خود در یک بازی خانگی با یک گل مغلوب ذوب‌آهن شد و در هفته دوم تراکتورسازان را با تساوی یک بر یک در تبریز متوقف کرد و با یک امتیاز در رده چهاردهم جدول لیگ قرار دارد.

 قرار است تمرین امروز نساجی با حضور تماشاگران پرشور این تیم برگزار شود تا روحیه‌ای مضاعف به بازیکنان بدهند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.