.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دلم برای فردوسی‌پور سوخت/دیگر تیمداری نمی‌کنیم
قاسم حسن‌زاده مالک باشگاه خونه به خونه بابل اعلام کرد با توجه به اتفاقات رخ‌داده در برنامه 90 به‌صورت قطعی از تیمداری در فوتبال ایران کنار خواهد کشید.

به گزارش شمال نیوز،قاسم حسن‌زاده با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد با توجه به قدرت بیش از حد قدرتمندان فوتبال در ایران عطای فعالیت در تیمداری را به لقایش خواهد بخشید.

حسن‌زاده در این بیانیه آورده است: ضمن عرض سلام خدمت مردم شریف مازندران و شهر بابل و فوتبال‌دوستان سراسر کشور، بدین‌وسیله ضمن تشکر از آقای عادل فردوسی‌پور بابت زحمت تهیه برای تولید برنامه مربوط به بررسی ادعاهای تیم خونه به خونه درباره اتفاقات هفته آخر لیگ دسته اول کشیده بودند و با توجه به پخش نشدن این برنامه، همین‌جا اعلام می‌کنم خونه به خونه فعالیتی در فوتبال ایران نخواهد داشت.

اگرچه امروز هواداران بابلی با حضور در ورزشگاه ما را شرمنده خود کردند.

دل من امشب برای عادل فردوسی‌پور سوخت، او با وجود وقتی که برای تهیه برنامه‌اش گذاشته بود، موفق به پخش آن نشد تا ما ایمان بیاوریم حریف قدرتمندان فوتبال ایران نخواهیم شد.

بنابراین باتوجه به جمعی جهات، انصراف خود را از تیمداری اعلام کرده و تأکید می‌کنم فعالیتی در عرصه باشگاه‌داری نخواهم داشت.

البته از نظر من این یک شکست نیست بلکه پیروزی فوتبال و طرفداران فوتبال و مردم شریف شهر بابل است که تا انتهای فصل از تیم خود و نتایج آن حمایت کردند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.098 seconds.