.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حسن یزدانی پرچمدار کاروان ایران در جاکارتا؟
پس از کنار رفتن کیمیا علیزاده، پرچمدار کاروان ایران از بازی‌های آسیایی 2018 به دلیل مصدومیت، فدراسیون کشتی از پرچمداری حسن یزدانی استقبال کرده است.

به گزارش شمال نیوز، کیمیا علیزاده، دارنده مدال‌های برنز جهان و المپیک در رشته تکواندوی زنان که قرار بود پرچمدار کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا باشد، روز گذشته (یکشنبه) به دلیل پارگی رباط صلیبی از ترکیب تیم‌ ‌ملی تکواندو بانوان کنار گذاشته شد.

بر همین اساس لازم است ورزشکار دیگر که از وجهه بین‌المللی برخوردار باشد جانشین کیمیا علیزاده به عنوان پرچمدار کاروان ایران در این بازی‌ها شود که در میان ورزشکاران ایران، حسن یزدانی به عنوان یکی از جوان‌ترین و پر افتخارترین ورزشکاران ایران که طلای جهان و المپیک را در کارنامه خود دارد، می‌تواند جدی‌ترین گزینه برای پرچمداری کاروان ایران باشد.

رضا لایق، دبیر فدراسیون کشتی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره موضع فدراسیون کشتی در صورتی که این پیشنهاد از سوی کمیته ملی المپیک ، ارائه شود، اظهار کرد: یزدانی به عنوان نابغه کشتی جهان این شایستگی را دارد که به عنوان پرچمدار ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا انتخاب شود، او ورزشکار جوانی است که با وجود تمامی مشکلات توانسته خود را به سطح اول ورزش دنیا برساند و افتخارات زیادی برای کشورمان کسب کند.

دبیر فدراسیون کشتی، افزود: قطعا فدراسیون کشتی از پرچمداری حسن یزدانی در بازی‌های آسیایی جاکارتا، استقبال می‌کند و معتقدیم که او شایستگی پرچمداری کاروان ورزشی ایران را در این بازی‌ها را دارد. فکر می‌کنم به لحاظ زمانی و با توجه به تاریخ ورود کاروان کشتی ایران مشکلی برای حضور یزدانی در مراسم افتتاحیه و پرچمداری کاروان ایران وجود نداشته باشد،البته کادر فنی تیم ملی باید نظر خود را در اینباره نیز اعلام کند.

منبع: مشرق


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.