.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دادستان نكا: مفسدان اقتصادی در هر رده باید به مردم معرفی شوند
دادستان نكا گفت: مفسدان اقتصادی در هر رده باید به مردم معرفی شوند و مردمی که در هر شرایط سخت رد پای نظام حاضر شدند و مشکلات را تحمل می‌کنند و قصور برخی از مسؤولان را تحمل نمی‌کنند.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام اسماعیل ملاکریمی امروز در دیدار با جمعی از مردم نکا اظهار کرد: تلاش برای احقاق حق مردم از مهم‌ترین وظیفه‌ای است که دستگاه قضایی بر عهده دارد و با تمام توان در این بخش تلاش دارد.

وی افزود: یکی از خواسته‌های دشمنان این بود که افراد مسؤول و متعهد را کنار زده و یا نقش آنان را از انقلاب کمرنگ جلوه کند و باید مراقب باشیم.

دادستان نکا گفت: امروزه نشانه‌ها را از زبان مقام معظم رهبری می‌بینیم و می‌شنویم و باید توجه کنیم که نکند افراد مسؤول و متعهد، کنار زده شوند.

ملاکریمی افزود: بازار ما دارای امنیت است و ناامن کردن بازار، بازی دشمن است و مفسدان اقتصادی در هر رده باید به مردم معرفی شوند و مردمی که در هر شرایط سخت رد پای نظام حاضر شدند و مشکلات را تحمل می‌کنند و قصور برخی از مسؤولان را تحمل نمی‌کنند و باید این مشکلات بررسی شود.

وی بیان داشت: ویژگی مهم شهید بهشتی در زمان خدمتگزاری وجود داشت و در زمان خود پیرو امام بوده است و تمام اعمال و رفتار ایشان نشأت گرفته از امام راحل بوده است.

دادستان نکا گفت: ضمانت انقلاب ما در این شرایط تبعیت محض از ولایت فقیه و رهبری است و تا مادامی که این تبعیت وجود داشته باشد، موفقیت داریم.

ملاکریمی افزود: تمام دشمنی‌ها، حیله و نیرنگ‌ها این روزها متوجه رهبری است و به نوعی تمام کفر در مقابل انقلاب اسلامی ایران ایستاده است و همچنان که امام راحل در دوران جنگ تحمیلی فرمودند که " این جنگ ما با صدام و صدامیان بین دو کشور نبود و جنگ بین اسلام و کفر است" اکنون هم همه کفر مقابل رهبری و انقلاب ما ایستاده است و باید بصیرت‌افزایی شود.

وی با بیان اینکه خدمتگزاران نظام برای مردم دلسوزی دارند؛ خاطر نشان کرد: هر مسؤول و هر ایرانی باید برای این انقلاب و مردم تلاش کند و خدمات‌رسانی مناسب ارائه کند و باید متوجه باشیم و از خداوند بخواهیم که به ما خدمتگزاران توفیق دهد تا خدمات بیشتری ارائه شود و کمک مردم و نظام شود.

دادستان نکا با اشاره به وضعیت استان و بیکاری و اقتصاد گفت: دو ثروت جنگل و دریا از نعمات بزرگ استان مازندران است اما همچنان فقیر است و بیکاری وجود دارد که باید در تنظیم قراردادها و واگذاری‌ها نظارت شود تا حقی ضایع نشود.

ملاکریمی افزود: دست‌درازی به بیت‌المال را قبول نداریم و اگر از سوی دولت عرصه‌ای واگذار شد برای انجام کاری در شهرستان یا استان اما به هر دلیلی کار و شغل مورد نظر اجرایی نشد؛ باید به بیت‌المال برگردد .

وی گفت: مردم باید آگاه شوند و اطلاع‌رسانی درست انجام شود تا همگان از خدمات ارائه شده آگاه شده و بدانند مسؤولان دغدغه رفع مشکلات دارند و بیت‌المال برای دستگاه قضائی مهم است و با تمام قوت با مفاسد اقتصادی برخورد می‌کنیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.894 seconds.