.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهردار ساری متهم پرونده تخلف میلیاردی نیست/متهمان پرونده مشخص هستند
دادستان مرکز مازندران با اشاره به تخلف مالی صورت گرفته در یکی از سازمان‌های شهرداری ساری، گفت: شهردار ساری متهم پرونده تخلف میلیاردی نیست.

به گزارش شمال نیوز، سیدیونس حسین عالمی در جمع خبرنگاران استان مازندران اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی خبرنگاران زیادی در راه اطلاع‌رسانی به شهادت رسیدند و در مازندران بیش از 20 خبرنگار شهید داریم که در مسیر انجام وظیفه به شهادت رسیدند.

وی با ذکر نام شهید سیف‌الله تبریزی و شهید باغبانی، افزود: شهید حسن باقری که نخبه نظامی دوران دفاع مقدس بوده به عنوان خبرنگار وارد جنگ شده و پس از آن در سال 59 به این نتیجه رسیدند که نیاز به فعالیت دیگری هست و در عرصه دیگری فعالیت خویش را پیگیری کردند.

یکی از خبرنگاران استان مازندران بحث تخلفات مالی شهرداری ساری را که رقم آن بیش از 290 میلیارد تومان بوده را مطرح کرده است و این طور بیان کرد: یک بار به صورت شفاف و صریح جریان موارد مطرح شده را پاسخ دهید و چه کسانی در این ماجرا دخیل هستند و آیا شهردار ساری هم در این ماجرا دخیل هست.

بحث مشکلات بنزین، تخلفات در شن و ماسه و بحث تشکر نماینده ولی فقیه از شهردار ساری پس از اعلام تخلف در این نهاد و پس از آن بحث هشدارهای امام جمعه قائم‌شهر در ارتباط با رسیدگی به موقع در این پرونده از دیگر مواردی بود که رسانه‌ها در این جلسه از دادستان پرسیدند.

خبر دستگیری نماینده مجلس و فرزندش کذب است

دادستان مرکز مازندران با اعلام اینکه خبر دستگیری نماینده مجلس و پسرش کذب است، گفت: این نماینده‌ای که اسمش مطرح هست اصلا فرزند پسر ندارد.

حسینی‌عالمی در ارتباط با بحث دستگیری یکی از نمایندگان مجلس به واسطه اختلال در بازار ارز اظهار کرد: اسم یکی از نمایندگان مجلس استان مازندران و فرزندش مطرح است که این موضوع صحت ندارد.

وی با اعلام اینکه در برخی خبرهای منتشر شده اطلاعاتی در ارتباط با فعالیت پسرش مطرح بوده است، تصریح کرد: نام این نماینده که دست به دست می‌شود، حتی پسر هم ندارد، خبرهای مطرح شده مقرضانه هست و بنده هم در جریان قرار گرفتم و این موضوع به شدت تکذیب می‌شود.

دادستان مرکز مازندران با اشاره به تخلف مالی صورت گرفته در یکی از سازمان‌های شهرداری ساری، گفت: شهردار ساری متهم پرونده تخلف میلیاردی نیست و متهمان مشخص هستند.

این مسؤول درباره وضعیت پرونده شهرداری ساری و یکی از سازمان‌های تابعه اظهار کرد: یکی از خبرنگاران مطالبی در ارتباط با پرونده در یکی از سازمان‌های تابعه شهرداری ساری پرسید است که بنده پاسخ دادم، یک پرونده‌ای از ناحیه بازرسی به دادسرای عمومی و انقلاب ارسال شده و در حال رسیدگی است، بنده به دقت پاسخ دادم که گزارش تخلف مالی هست که طبیعی بوده و این گزارش تخلف مالی هم شاید متهمان داشته باشد و عنوان اتهام زمانی مشخص می‌شود که بازپرس تحقیقات لازم را انجام داده باشد.

دادستان مرکز مازندران خاطرنشان کرد: انصاف این است که پرونده‌ای ارسال شده و بدون تعارف در حال رسیدگی هستیم، افراد احضار شدند و در حال بررسی هستیم با این وجود دلیل بر این نمی‌شود که خدمات انجام شده در سطح شهر را نبینم، اینکه جهت پیکان به طرف اشخاص خاص هست صحیح و اخلاقی نیست، متهمان در پرونده مشخص هستند به سوالات بازپرس پاسخ دادند و باید کارشناسی شود و پس از آن جمع‌آوری شده و بنده هم قدم به قدم با بازپرس در ارتباط هستم و اگر نیاز به تحقیقات تکمیلی داشته باشد در دستور کار قرار می‌گیرد، بدون تعارف متهمان این پرونده مشخص هستند، بنده یکی از سایت‌ها را دیدم که اسم افراد را مشخص کردند این اقدام ناپسند هست، متهمان مشخص شدند، نیاز به تحقیقات تکمیلی هست و باید عناوین اتهامی مشخص شود.

حسینی‌عالمی در پاسخ به این سوال که آیا در رسیدگی به این پرونده تحت فشار هستید، گفت: حسینی‌عالمی یاد نگرفت که تحت فشار باشد، کسی هم بنده را تحت فشار قرار ندارد و بعید می‌دانم که کسی تحت فشار قرار دهد، حتی شهردار ساری هم خواستار رسیدگی به این تخلفات هستند، همه مسؤولان به دنبال روشن شدن زوایای این پرونده هستند و اگر جرمی ثابت شد برخورد شود، بنده قول می‌دهم که دادستانی به بهترین وجه به وظیفه خودش عمل کند و همه انتظار برخورد جدی و قانونی را دارند و مطرح شدن اسم افراد در رسانه‌ها را بنده جایز نمی‌دانم.

دادستان مرکز مازندران ادامه داد: متهمان مشخص هستند و تحت فشار نیستیم و هر کسی که تماس گرفت تقاضای برخورد قانونی را داشت و همه خواستار برخورد قانونی هستند.

وی با اعلام اینکه شهردار ساری خدمات زیادی انجام داده است، گفت: ایشان که متهم پرونده نیستند، اگر ایشان هم تخلفی انجام داده باشد حتما مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

این مسؤول با اعلام اینکه موضوع بازرسی مطرح شده بازرسی فقط سازمان عمران بوده است، گفت: گزارش تنظیم شده و در حال رسیدگی است و در حال حاضر ارتباطی به شهردار ندارد، هر کسی که نقد دارد کارهای خوب را ببیند و کارهای دارای نقص را مطرح کند، در این پرونده گزارش سازمان بازرسی راجع به سازمان عمران هست و تحقیقات در حال انجام است و به نتایج هم رسیدم و بازپرس باید نتایج اتهامی را مطرح کند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 14 مرداد 1397
همشهریان بزرگوار ساری ما همگی به پاس تجلیل از خدمات ارزنده شهردار محبوبمان به یک صدا فریاد بزنیم که شهردار ساری نه متهم است و نه در امانت داری کوتاهی می کند او تهنا وارث خون شهیدانی از جنس عبوری است و فرهنگ ایثار را از برادران غیورش آموخته
نا شناس 14 مرداد 1397
فقط و فقط عبوری به شهرمان خدمت کرد
نا شناس 15 مرداد 1397
عبوری یادگار ایثار و از خود گذشتگی است
عبوری تاج سر مردم ساری است
عبوری همه امید مردم ساری است
نا شناس 15 مرداد 1397
شهردار ساری تنها مدیری است که نشان داد با فرهنگ عملگرایی می توان خودکفا شد
نا شناس 15 مرداد 1397
از آقای عبوری ممنون هستیم
اما این دلیل نمیشه که اگه در حوزه مدیریتی ایشون تخلفی صورت گرفت، همه چشم پوشی کنند
هر کاری باید سر جای خودش انجام بشه
برخورد با متخلفان باید اول از سوی خود آقای عبوری انجام بشه
لطفا برخوردهای احساسی نداشته باشید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.484 seconds.