.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ایمن سازی محور ساری - کیاسر - سمنان شتاب گرفت
رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: ایمن سازی محور ارتباطی ساری - کیاسر -سمنان شتاب مضاعف گرفته است.

به گزارش شمال نیوز، اسماعیل فولادی از اقدامات ایمن سازی گسترده در سطح محور ارتباطی ساری - کیاسر - سمنان خبر داد و اظهار داشت: اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال برای ایمن سازی محور مذکور در خرداد ماه صورت گرفته است.

وی در ادامه یادآور شد: این اداره کل با بسیج و بکارگیری نیروهای مجرب و کارآمد خود اقدامات وسیع راهداری در قالب حفظ و نگهداری راه های ارتباطی استان در دست اجرا دارد.

فولادی در ادامه به محور ارتباطی ساری _ کیاسر _ سمنان اشاره و اظهار داشت : محور مذکور به دلیل وجود روستاها ، مواهب طبیعی خدادادی و همچنین راه دسترسی به استان سمنان همواره پر تردد بوده ، از این رو این اداره کل در آستانه فصل تابستان و افزایش تردد در این محور اقدامات گسترده ایمنی سازی را درقالب اجرای روکش اسفالت ، اجرای خط کشی ، پاکسازی ، شستشوی علائم ، بازسازی علائم ، رنگ آمیزی و .... خبرداد.

رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران به تاثیر مثبت اقدامات ایمن سازی راه ها در کاهش سوانح رانندگی اشاره و خاطر نشان کرد: با وجود تلاش شبانه روزی راهداران در جاده ها باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که ضامن سلامتی رانندگان محترم در رانندگی ، توجه آنان به علائم موجود در راه ها بوده تا سفری امن و مطمئن را سپری کنند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.