.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش دانشجویان جهادگر به نامه مطهری
جمعی از دانشجویان جهادگر استان اصفهان با صدور نامه‌ای نسبت به نامه علی مطهری نایب رئیس مجلس خطاب به سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکنش نشان دادند.

 فارس: جمعی از دانشجویان جهادگر استان اصفهان با صدور نامه‌ای خطاب به علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نسبت به نامه امروز وی خطاب به سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکنش نشان دادند.

در ابتدای این نامه آمده است:

جناب آقای مطهری نامه جنابعالی را در پاسخ به نامه سردار سرلشکر پاسدار جعفری فرمانده انقلابی و شجاع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که خطاب به رئیس جمهور فریب‌کار و قمارباز آمریکا نوشته شده بود خواندیم.

حقیقتاً بسیار متأسف شدیم از اینکه جنابعالی که فرزند شهید مطهری آن اسطوره بصیرت و تقوا هستید و امروز هم بر جایگاه رفیع نایب رئیسی مجلس شورای اسلامی تکیه زده‌اید، چگونه الفبای بعضی از مسائل مهم را نمی‌دانید و از بصیرت داشتن به اموری غافلید که حتی مردم عادی کوچه و بازار هم نسبت به آن‌ها بصیرت دارند.

در ادامه این نامه تصریح شده است: در خصوص مطالبی که ذکر کرده‌اید چند نکته را به اختصار متذکر می‌شویم:

اولا موضوع درخواست مذاکره توسط رئیس جمهور فریب‌کار و منافق آمریکا یک مسأله صرفاً سیاسی نیست، بلکه موضوعی است که کاملاً به امنیت ملی ما مربوط می‌شود .

در جایی که آقای ترامپ از یک طرف نقض عهد می‌کند و از طرف دیگر پیشنهاد مذاکره می‌دهد، چه کسی است که نداند ایشان وحدت ملی ما را هدف قرار داده است و به نظر می‌رسد این موضوع اینقدر واضح است که هر فرد عادی هم می‌تواند آن را بفهمد و.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش‌ها و دستاوردهای بر آمده از آن را دارد و فهم این موضوع که امنیت ملی و وحدت ملی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است هم بسیار ساده است.

این نامه می‌افزاید: لذا در جایی که بسیاری از خواص جامعه یا غافل‌اند و یا تغافل می‌کنند، وظیفه شرعی و قانونی فرمانده انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که وارد میدان دفاع از دستاوردهای عظیم انقلاب شده و با سخنان درشت و انقلابی و البته کاملاً حکیمانه و به‌جا و به موقع از تمامیت آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع نماید.

این نامه تأکید کرده است: اگر به زعم جنابعالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نبایستی در این امور اظهار نظر نماید، پس بفرمایید ایشان به چه منظوری عضو شورای عالی امنیت ملی که محل اصلی اظهار نظر و تصمیم در اینگونه امور است، می‌باشند!؟

حتماً به نظر جنابعالی فرمانده سپاه آنجا هم عضو تشریفاتی هستند و وظیفه دارند مانند بسیاری از افراد که در اطراف جنابعالی هم از این نوع آدم‌ها کم نیستند، صرفاً نظاره‌گر توطئه‌های دشمنان داخلی از منافقین جنایتکار گرفته تا زباله‌های رژیم شاهنشاهی و فتنه‌گران و دشمنان خارجی از سردمداران آمریکا و اسرائیل تا مزدوران وهابی باشند؛

در حالی که فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی تکلیف شرعی و قانونی و اخلاقی دارند که امت اسلامی و امام‌المسلمین و مردم قهرمان و شهید پرور کشورمان را تنها نگذارند و به صورت همه جانبه از آن‌ها دفاع نمایند.

در ادامه این نامه با بیان اینکه از فردی مانند جنابعالی که فعلاً از کارگزاران نظام اسلامی هستید، حداقل انتظار این است که بصیرت خودتان را افزایش دهید، اضافه شده است:

آقای مطهری درست به اطرافتان نگاه کنید، صحنه بین المللی را خوب رصد کنید، دست چدنی دشمن را از زیر دستکش مخملی ببینید. اینقدر ساده لوح نباشید و اینقدر مواضع دشمن شاد کن نگیرید؛ از سرنوشت افرادی که قبل شما بودند و خیلی هم از شما در همه ابعاد برجسته تر بودند.

ولی متاسفانه بی بصیرت و ساده لوح بودند، عبرت بگیرید و اگر همانند سال‌های دفاع مقدس، شجاعت حضور در جبهه و دفاع تمام قد از انقلاب اسلامی و ایران را ندارید.

لااقل سکوت کنید و اجازه دهید رزمندگان شجاع دیروز و پیشکسوتان جهاد و شهادت و انقلابیون راسخ امروز به وظیفه دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی، حفظ تمامیت ارضی ایران و حمایت از مردم در تهاجم همه جانبه دشمنان بپردازند.

در این نامه تأکید شده است:

ما دانشجویان جهادگر اصفهان ضمن اعلام حمایت قاطع از مواضع سرلشکر جعفری و ابراز تأسف از مواضع جنابعالی، این نکته را متذکر می‌شویم که سپاه از بدو تشکیل تاکنون تبعیت خود را از تصمیمات مقامات عالی نظام خاصه فرامین حضرت امام (ره) و رهبری ثابت نموده‌اند و اگر جنابعالی هم مایل باشید قدمی در تبعیت از رهبر انقلاب بردارید.

این نامه در پایان تصریح کرده است:

بهتر است در شرایط فعلی تلاش نمایید به وضعیت نابسامان اقتصادی که عمده آن به عملکرد غلط مدیریتی دوستان شما بر‌می‌گردد، سامان داده شود و یک مقدار اولویت خودتان را به مشکل اصلی مردم و ایجاد گشایش‌های اقتصادی برای آن معطوف نمایید .

و موضوع پاسخ به یاوه‌گویی ترامپ را بگذارید بر عهده دوستان انقلابی که تجربه و شجاعت مهار این‌گونه مسائل را دارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.172 seconds.