.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همراه با واکنش یک نماینده مازنی ؛
کدام نمایندگان مازندران امضای خود را از طرح سئوال اقتصادی از رئیس جمهور پس گرفتند ؟!+ اسامی
شمال نیوز : پس از چند بار رفت و برگشت سوال از رئیس جمهور، سرانجام هیئت رییسه مجلس طرح سوال از رئیس جمهور را اعلام وصول کرد، اما بازهم مثل قبل، عده‌ای از نمایندگان مجلس اقدام به پس گرفتن امضای خود کردند.....
کدام نمایندگان مازندران امضای خود را از طرح سئوال اقتصادی از رئیس جمهور پس گرفتند ؟!+ اسامی

شمال نیوز :  در حالی در روزهای گذشته تعدادی از نمایندگان مجلس با امضا طرحی خواهان توضیح رئیس جمهور در راستای مشکلات اقتصادی موجود در کشور شدند که نام چند نماینده مازنی در میان امضا کنندگان به پشم می خورد .

به گزارش شمال نیوز ، پس از چند بار رفت و برگشت سوال از رئیس جمهور، سرانجام هیئت رییسه مجلس طرح سوال از رئیس جمهور را اعلام وصول کرد، اما بازهم مثل  قبل، عده‌ای از نمایندگان مجلس اقدام به پس گرفتن امضای خود کردند.

اسامی نمایندگان انصراف دهنده سؤال از رئیس‌جمهور هم متعاقب درخواست عموم سرانجام منتشر شد.

سؤال اقتصادی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی پارلمان توسط علی لاریجانی اعلام وصول شد.

این سؤال از سوی 91 نماینده مجلس به امضا رسیده است که خیلی زود تعداد 10 نفر از نمایندگان مجلس نیز امضای خود را از سؤال مذکور پس گرفتند.

لازم به ذکر است 17 نفر نماینده نیز این سؤال را امضا کردند اما به دلیل تأخیر در ارائه امضاء، هیأت رئیسه امضای آنها را نپذیرفت.

اسامی نمایندگان مازندرانی منصرف را در ذیل بخوانید:

اسامی نمایندگان مازندرانی که از تاریخ 1397.5.2 (جلسه مشترک نمایندگان رئیس جمهور با امضاءکنندگان سؤال در کمیسیون اقتصادی) تا تاریخ 1397.5.9 امضای خود را پس گرفته‌اند:

ولی‌الله نانواکناری نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار

محمد دامادی  نماینده مردم ساری و میاندورود

اسامی دیگر نمایندگانی مازندرانی که سوال از رئیس‌جمهور را امضا کرده‌اند:

علی‌محمد شاعری نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه

سیدعلی ادیانی نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی

شمس‌اله شریعت‌نژاد نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد

پنج محور سوال از رییس جمهوری: عدم موفقیت دولت در کنترل قاچاق کالا و ارز، استمرار تحریم‌های بانکی، عدم اقدام شایسته دولت درکاهش نرخ بیکاری، رکود اقتصادی شدید چندین ساله، افزایش شتابان نرخ ارزهای خارجی و کاهش شدید ارزش پول ملی.

مطابق ماده 213 آیین نامه داخلی، رییس جمهوری موظف است در مدت یک ماه در مجلس حضور یابد و به سوال‌های مطروحه پاسخ دهد.

در نهایت چنانچه اکثریت نمایندگان حاضر در جلسه از پاسخ رییس جمهوری به سؤالی قانع نشوند و موضوع مورد سوال، نقض قانون یا استنکاف از قانون محسوب شود، آن سؤال به قوه قضاییه ارسال می‌شود.

واکنش نانواکناری نسبت به چرایی پس گرفتن امضاء سوال از رئیس جمهور

ولی الله نانواکناری نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در اولین واکنش نسبت به چرایی پس گرفتن امضاء سوال از رئیس جمهور گفت: امضای سوال از رئیس جمهور هشدار و نظر انتقادی صریح من به وضعیت نابسامان اقتصادی موجود و شرایط ناگوار معیشتی مردم بود که به گوش مسئولان رسید و اکنون دولتمردان می‌دانند بنده نیز هم چون قاطبه‌ی موکلین از وضع موجود ناراضی، نگران و آزرده هستم.

نانواکناری ادامه داد: اما انصراف من از این سوال به منزله ابراز خرسندی از شرایط حاضر نیست، بلکه با توجه به شرایط حساس نظام که مورد هجوم تهدیدهای اقتصادی و سیاسی دشمن قرار گرفته است. در حال حاضر تضعیف شخص اول مدیریت اجرایی نظام را به سود کشور و ملت نمی‌بینم و راه حل برون رفت از وضعیت فعلی را وحدت رویه و انسجام درونی نظام پنداشتم، چنان که در بیانات ۲۴ تیرماه مقام معظم رهبری نیز می‌بینیم بهترین گزینه در حال حاضر تقویت روحیه همدلی بین همه‌ی آحاد ملت و مسئولین است و کلید حل مشکلات، یکپارچگی کشور با تمسّک به رهنمودهای رهبری است و آنچه از نگاه تیزبین مقام معظم رهبری دور نمانده است بیان این حقیقت است که دشمنان کشور، دشمنان نظام هستند و امروز بیان همدلانه و حمایت رهبری و نمایندگان مردم از دولت، حمایت از نظام و انقلاب است و نه حمایت از اشخاص.

بنابراین امروز، روز وحدت و یکپارچگی است و باید با نگاه فراجناحی و دقت نظر، گزیده و سنجیده عمل کرد تا مبادا دشمن از اختلافات درونی سوءاستفاده کرده و موجب تضعیف نظام، ملت و آینده کشور شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 13 مرداد 1397
عرض سلام و ادب خدمت همه سروران گرامي ، آقاي نانوا کناري بنظرتون با پس گرفتن امضاي شما و ساير همکاراتون در مجلس مشکل حل شد؟ به نظرتون مشکل اين نابسامانيها از کجا نشات ميگيره؟ واقعا شما از برداشت سخنان رهبري اين استنباط رو کردين که رئيس جمهور رو بزارين با دورو بري هاشون هر کاري خواستن انجام بدن تا شايد حال ملت خوب بشه؟ واقعا براي دوستان عزيزمون در شهرستان فريدونکنار و براي کل ملت براي داشتن چنين نمايندگاني با دشتن چنين طرز فکري متاسفم. اوضاع اقتصادي مملکت روز به روز بدتر ميشه ممسئولين اصلا عين خيالشون نيست همه فقط بيانيه ميدن . خدا آخر و عاقبت مارو به خير کنه
مردم فهیم مازندران 13 مرداد 1397
با سلام و خسته نباشید به نظر میرسد بعضی از نمایندگان نون را به نرخ روز می خورند انگار نه انگار اینها منخصب مردم هستند خدا به خیر کنه اینجور نماینده ها را امروز امضاء میکنند دوروز بعد پس میگیرند . اینها هم هستند مدافع مردم مازندران انگار مجلس وچه بازار هسته؟
ناظر 13 مرداد 1397
شما بعد از امضا به رهنمود رهبری مراجعه نمودیدلطفا از تاریخ عبرت بگیر موکل شما را میبیند
سالم 13 مرداد 1397
درود بر آقاي نانواكناري مرد جبهه و جنگ با اين كار خود نشان داد تضعيف شخص اول مديريت اجرايي كار درستي نيست بخاطر همين امضاؤ خود را ژس گرفتند.آقاي نانواكناري مطمئن باشيد مردم پشتيبان نظام جمهوري اسلامي هستند و اجازه نمي دهند عده اي از نمايندگان با طرح سوال سياسي بخواهند مديريت كشور را به چالش بكشند .اگر اين نمايندگان راست مي گويند و دلسوز كشور هستند كه با اعمال فشار مديراني را در راس ادارات منصوب مي كنند كه حتي يك روز كار مديريتي نكردند.
نا شناس 13 مرداد 1397
متاسفم مصالح نظام رو و امید مردم و رهبری رو خدشه دار میکنید امضا پس میگیرید
نا شناس 13 مرداد 1397
احتما لا این آقایان ( دامادی و نانوا کناری) نمایندگان دولتنند نه ملت؟ ظاهرا بعضی چیز ها عوض شده است - حتما خودشان می خواهند به صورت مستقیم به معیشت مردم کمک کنند
ناشماس 13 مرداد 1397
سلام. پیشنهاد میکنم که بوقلمون ها و طاووس ها را بفرستیم محضر عزیزان شاگردی کنند تا مدارج عالیه تغییر رنگ را بیاموزند.
ناشناس 13 مرداد 1397
الفاتحه
یا حق 12 مرداد 1397
احتمالا شخص آقای نانواکناری از توضیحات خود قانع شدند!!!
نمایندگانی که امضا را پس گرفتید لطفا نرخ امضا و پس گرفتن امضای خود را اعلان نمایید...
این را برای دلخوشی خود نوشتم. چون در شمال نیوز این شجاعت و مردانگی برای انعکاس این کامنتها را نمی بینم.
نا شناس 13 مرداد 1397
باور کنید اگه همه نمایندگان نامه سوال از رئس جمهور را امضا ورئیس جمهور هم بیاید وپاسخ دهد ودوره این دولت هم تمام ودولت جدید بیاید با هرفکر وگرایشی واقعا فکر میکنید مشکل اقتصاد ومردم وبیکاری وتبعیض وبی عدالتی و تحصیل ودرمانی وبیمه وصادرات وارزی ووو.......حل ومملکت گل وبلبل میشه نه عزیزم خودتون راگول نزنید مشکل تا بصورت اساسی واصولی وشفاف درتمام ابعادش خصوصا علمی ومدیریتی وپاسخگوبودن همه بخشها و دستگاههاوارگانها ونهادهاکه فعالیت ومسولیتی دارن ....حل نشه همه چیزهمچنان سرجایش خواهد بود این حرفها فریبی بیش ومسکنی نخواهد بود.
66 13 مرداد 1397
نماینده ها هم فهمیدن گره کار کجاست وگرنه طول 40 سال ریس جمهورها یه قدمی بر میداشتن همه سرکاریم.
مهندس علی 13 مرداد 1397
آقای نانواکناری روز اوّل که داشتید زیر ورقه را امضاء می کردید، به قول خودتان به ذهنتان نرسید با این کارتان موقعیت شخص اوّل اجرائی کشور را تضعیف می کنید !؟ یعنی یک هفته وقت لازم بود که به این نتیجه برسید !؟ به نظر من این نان به نرخ روز خوردن هم نیست ، شما مثلاٌ خودتان را سیاستمدار هم می دانید !؟ پس از سران دیگر کشورها هم نباید متعجب یا گلایه داشت که زیر امضاء خودشان بزنند .
کریم ابدی 14 مرداد 1397
اینها نماینده مردم نیستتند کاسبکارانی هستند در لباس نمایندگان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.35 seconds.