.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سیلاب در مناطق ییلاقی مازندران کنترل شد
مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به بارش تابستانی در مناطق بالادست استان و بروز سیلاب در برخی از این مناطق گفت : با حضور نیروهای امدادی ، سیلاب در این مناطق کنترل شده است و مسیر تردد راههای ییلاقی باز است .

به گزارش شمال نیوز، علی اصغر احمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : از عصر امروز باران رگباری تابستانی در مناطق بالادست و ییلاقی مازندران شروع به باریدن کرد که این مساله باعث جاری شدن آب و همچنین ورود واریزه های کوهی به مسیر این راهها شد .
وی برخی مناطق ییلاقی بلده ، چهاردانگه ، نقاطی از خطیرکوه در سوادکوه و روستای بَرد در منطقه کیاسر را از جمله مناطق درگیر با این سیلاب تابستانی نام برد .

مدیر کل بحران مازندران گفت : به محض وقوع این سیلاب ، نیروهای امدادی دستگاههای مختلف از جمله هلال احمر ، شهرداری و راه وارد عمل شدند و پاکسازی مسیرتردد مردم را انجام دادند .

وی بااشاره به اینکه هنوز جمع بندی از میزان خسارت سیلاب امروز انجام نشده است ، افزود : به غیر از خسارت جزیی به اراضی کشاورزی در روستای بَرد در کیاسر ، گزارش از خسارت در دیگر مناطق اعلام نشده است .

احمدی از مردم و بویژه مسافران که به مازندران می آیند خواست تا به توصیه ارگان های مرتبط در خصوص وضعیت آب و هوا و جاده های استان توجه بکنند .

وی تاکید کرد : اخبار مربوط به این مسائل را مردم از طریق رسانه های گروهی موثق پیگیری بکنند و به شایعاتی که در فضای مجازی منتشر می شود اعتماد نکنند .

مدیر کل بحران مازندران همچنین از کشاورزان خواست تا از حضور در زمین های کشاورزی که در نزدیکی رودخانه ها قرار دارند بپرهیزند و همچنین ماشین آلات و تجهیزات خود را از این مناطق دور بکنند .

با توجه به آغاز فصل برداشت برنج در استان مازندران ، این روزها اکثر کشاورزان استان مشغول کار در شالیزارها هستند .
وی همچنین تاکید کرد : این بارندگی تابستانی فردا در مناطق کوهستانی نیز ادامه دارد مسافران از اطراق در مسیر رودخانه ها و مناطق کوهستانی بپرهیزند که در صورت وقوع سیلاب ، آسیب نبینند .

مازندران بیش از 10 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد .

اواخر هفته و نیز تعطیلات ، مناطق ییلاقی و کوهستانی در محاصره حضور مسافران و افراد بومی است تا برای فرار از گرمای تابستان ، روزهایی همراه با خنکا را در این مناطق داشته باشند .

این حضور پرشمار مردم در این مناطق به همراه خود تبعات از قبیل شلوغی و تردد بالای خودروها و ترافیک را همراه دارد به طوریکه پایان تعطیلات ، مسافران و افراد بومی در این راهها زمین گیر می شوند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.771 seconds.