.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل دفتر فنی استانداری مازندران:
نقش مردم در اقتصاد مقاومتی پررنگ و تعیین‌کننده است
مدیرکل دفتر فنی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی را باید به فرهنگ تبدیل کرد، گفت: موضوع اقتصاد مقاومتی عنصر اصلی آن مردم هستند و اگر مردم نخواهند اتفاقی نمی‌افتد.
نقش مردم در اقتصاد مقاومتی پررنگ و تعیین‌کننده است

به گزارش شمال نیوز، مهدی رازجویان در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان میاندورود با بیان اینکه تاکیدات مقام معظم رهبری در چندین سال گذشته به موضوع اقتصاد مقاومتی پیش بینی اتفاقات امروز بود، اظهار کرد: باید از همان سال‌های تاکید رهبری پیگیری بیشتری انجام می‌شد.

وی بیان کرد: در موضوع اقتصاد مقاومتی عنصر اصلی آن مردم هستند و اگر مردم نخواهند اتفاقی نمی‌افتد و در مرحله بعد به داشته‌های ما در داخل کشور برمی‌گردد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی را باید به فرهنگ تبدیل کرد، گفت: شاخص ترین راه مقابله با دشمن اقتصاد مقاومتی است.

این مسئول یکی از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی را حمایت از تولید داخلی دانست و افزود: توجه ویژه به وارد نشدن کالاهای خارجی می‌تواند به اجرای این کار سرعت عمل بیشتری بدهد.

رازجویان با اشاره به وجود 40 هزار هکتار اراضی کشاورزی و 20 هزار هکتار اراضی باغی در میاندورود، گفت: با مکانیزه کردن کشاورزی می‌توانیم بهره وری را بالا ببریم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.