.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بنزین دو نرخی می‌شود؟
نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس گفت: پاشنه آشیل کشور ما بحث انرژی است که کشورهای خارجی نیز بر این نقطه حساس انگشت گذاشته اند البته مسئولان درحوزه حامل های انرژی به خصوص بنزین مسائل را مرتبا رصد می کنند دونرخی کردن بنزین و استفاده از کارت هوشمند در شرایط فعلی به احتمال زیاد اجرایی خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز، علی ادیانی نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس می‌گوید: ما در شرایط جنگ اقتصادی به سر می‌بریم اما متاسفانه هنوز دولت و مجلس این مسئله را هنوز باور نکرده‌اند لذا باید الزامات و شرایط جنگ اقتصادی را فراهم کرد و برای رویارویی با آن آمادگی داشت.

ادیانی تاکید می‌کند که پاشنه آشیل کشور بحث انرژی است. او اعتقاد دارد کشورهای خارجی بر این نقطه حساس انگشت گذاشته‌اند اما مسئولان در حوزه حامل‌های انرژی به خصوص بنزین مسائل را مرتبا رصد می‌کنند و بر اساس همین رصد شرایط به این نتیجه رسیده‌ایم که دو نرخی کردن بنزین و استفاده از کارت هوشمند در شرایط فعلی اجرایی خواهد شد.

عضو خانه ملت بیان کرد: درحال حاضر استفاده از کارت سوخت جایگاه داران در استفاده از بنزین الزامی است اما با اجرایی شدن دونرخی شدن بنزین مجددا کارت‌های سوخت برای همه اشخاص فعال خواهد شد اما اینکه چه زمانی این طرح اجرایی شود و با چه قیمتی به دست مصرف کننده برسد در اختیار دولت است و هنوز اخبار دقیقی در این ارتباط مشخص نیست.

ادیانی تاکید کرد: ما با کمبود بنزین مواجه نخواهیم شد چرا که بعد از ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس درحال حاضر به میزان 24 میلیون لیتر بنزین یورو 5 تولید می‌کنیم که نسبت به زمان تحریم‌ها در سال 91 که این پالایشگاه را هم نداشتیم درشرایط بهتری قرار داریم و کمبودی در تامین بنزین داخل نخواهیم داشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.