.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۹وزیر در صحن و کمیسونهای تخصصی/ ۳۱سوال ۴۳ نماینده از وزرا
هفته آینده ۹ وزیر در صحن و کمیسیونهای تخصصی مجلس حاضر می شوند که در این میان شش وزیر باید به ۳۱ سوال ۴۳ نماینده پاسخ دهند.

به گزارش شمال نیوز، مجلس شورای اسلامی، یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده جلسه علنی دارد.

جلسات کمیسیون‌ها در بعدازظهر این روزها و روز دوشنبه برگزار می شود.

 

۲ وزیر در صحن مجلس

مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و دارائی برای پاسخ به ۲ سوال ۲ نماینده در صحن مجلس حاضر می شود.

محمود صادقی نماینده تهران و خدیجه ربیعی نماینده بروجن هر کدام یک سوال از این وزیر دارند.

همچنین علیرضا آوایی وزیر دادگستری برای پاسخ به ۲ سوال ۲ نماینده در صحن مجلس حاضر می شود.

حسن کامران نماینده اصفهان و علی مطهری نماینده تهران از این وزیر سوال دارند.

 

هشت وزیر هم در کمیسیونهای تخصصی مجلس حضور می یابند. البته کرباسیان هفته آينده هم در صحن و هم در كميسيون تخصصي مجلس حاضر مي شود.


بطحائی در کمییون آموزش و تحقیقات

محمد بطحائی وزیر آموزش و پرورش بعدازظهر سه شنبه به‌منظور ارائه گزارش در خصوص بازگشایی مدارس و نحوه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حاضر می شود.

 

وزرای اطلاعات، خارجه و ارتباطات در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی 

سید محمود علوی وزیر اطلاعات بعدازظهر یکشنبه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حاضر می شود تا ضمن ارائه گزارش به نمایندگان به ۲ سؤال جهانبخش محبی‌نیا نماینده میاندوآب و یک سوال کاظم جلالی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس پاسخ دهد.

محمدجواد ظریف وزیر خارجه بعدازظهر دوشنبه در این کمیسیون حاضر می شود تا در رابطه با وضعیت برجام پس از بدعهدی و خروج آمریکا گزارشی به نمایندگان دهد.

البته ظریف بعدازظهر سه شنبه هم در این کمیسیون حاضر می شود تا به ۱۱ سوال ۲۴ نماینده پاسخ دهد.

ولی داداشی نماینده مردم آستارا، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد، سیدمصطفی ذوالقدر نماینده مردم میناب، ‌رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار، اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش، کاظم جلالی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، علی ساری نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون هر کدام یک سوال و فریدون احمدی نماینده مردم زنجان و طارم نیز ۲ سوال از این وزیر دارند. سیداحسن علوی نماینده مردم سنندج، ‌دیواندره و کامیاران و ۱۲ نفر از نمایندگان نیز یک سوال از این وزیر دارند. همچنین جهانبخش محبی نیا، محمدجواد فتحی و فریدون احمدی نمایندگان میاندوآب تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و زنجان و طارم نیز مشترکا یک سوال از این وزیر دارند.

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بعدازظهر سه شنبه در این کمیسیون حاضر می شود تا ضمن بررسی موضوع امنیت در فضای مجازی و اقدامات صورت‌گرفته در جهت بومی‌سازی شبکه‌های پیام‌رسان داخلی، به سوال نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات پاسخ دهد.

 

11 سوال از وزیر کشور در کمیسیون شوراها
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور بعدازظهر سه شنبه به کمیسیون شوراهای مجلس می رود تا به 11 سوال 11 نماینده پاسخ دهد.

عدال هاشمی پور نماینده کهگیلویه،محسن بیگلری نماینده سقز و بانه، شهباز حسن پور نماینده سیرجان، حبیب اله دهمرده نماینده زابل، منصور مرادی نماینده مریوان، صدیف بدری نماینده اردبیل، داریوش اسمعیلی نماینده سروستان، محمدحسن فرهنگی نماینده تبریز، سمیه محمودی نماینده شهرضا، علیم یار محمدی نماینده زاهدان و محمود شکری نماینده تالش 11 نماینده ای هستند که از این وزیر سوال دارند.

 

ظریف در کمیسیون عمران

محمدجواد ظریف بعدازظهر سه شنبه به کمیسیون عمران مجلس می رود تا ضمن بررسی عملکرد دستگاه دیپلماسی در صدور خدمات فنی و مهندسی و جذب سرمایه خارجی در امور عمرانی و ایجاد فرصتهای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی داخلی در امور عمرانی خارج از کشور به سوال محمدرضا ملکشاهی‌راد نماینده خرم‌آباد هم پاسخ دهد.

 

سه وزیر در کمیسیون فرهنگی 

مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی، محمدرضا شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت و سید عباس صالحی فرهنگ و ارشاد اسلامی بعدازظهر سه شنبه در کمیسیون فرهنگی مجلس حاضر می شوند پیرامون معضلات به‌وجود‌آمده در تأمین کاغذ مطبوعات با نمایندگان تبادل نظر کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.