.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار: القای کمبود بنزین ، بازی در زمین دشمنان است
استاندار مازندران گفت : القای کمبود بنزین در جامعه و ربط دادن آن به تحریم ها به نوعی بازی در زمین دشمنان است .

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران ، محمد اسلامی در اجلاس ائمه جمعه مازندران که در لاریجان آمل برگزار شد ، افزود : در حالی از طریق این القائات و شایعات به مسائلی در جامعه دامن می زنند که بنزین مصرفی کشور کاملا در داخل تولید می شود .

وی ادامه داد : خوشبختانه با رفع مشکل فنی در پالایشگاههای کشور ، سوخت مورد نیاز جایگاهها به موقع و به درستی توزیع می شود و در این زمینه مشکلی وجود ندارد .

استاندار مازندران همچنین از سیاست تغییر ساعت کاری ادارات برای کاهش مصرف برق در استان اشاره کرد و گفت : این تغییر ساعت کاری باعث صرفه جویی 300 مگاواتی برق در استان شده است .

وی همچنین از دریافت مجوز خرید تضمینی برنج طارم مازندران خبرداد و افزود : بزودی خرید تضمینی این محصول در چهار مرکز آمل، نکا، بابل و فریدونکنار آغاز می شود .

اسلامی گفت : برای مقابله با مشکل سازان اقتصادی ، برخورد جدی با محتکران و گرانفروشان به عنوان سیاستی که در مازندران پیگیری می شود در دستور کار قرار دارد .

وی همچنین از توزیع 125 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در 50 روز گذشته در مازندران به عنوان بخشی از فعالیت های انجام شده برای رفع معضل بیکاری دراستان ذکر کرد .

در گزارش مرکز آمار ایران ، نرخ بیکاری مازندران در بهار سال جاری حدود 8.8 درصد اعلام شد در حالی که این نرخ در بهار سال 96 بر اساس گزارش همین مرکز 9.8 درصد اعلام شده بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.163 seconds.