.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتصاب سرپرست جدید شرکت نمایشگاه های بین المللی
در پی استعفای حسین اسفهبدی مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های جمهوری اسلامی ایران، محمد شریعتمداری وزیر صنعت معدن و تجارت ، عباس قبادی را به عنوان سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی منصوب کرد.
 انتصاب سرپرست جدید شرکت نمایشگاه های بین المللی

شمال نیوز: با صدور حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، عباس قبادی به سمت سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی منصوب شد .
 

 به گزارش شمال نیوز، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، با صدور حکمی عباس قبادی عضو هیأت مدیره و معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی را به سرپرستی این شرکت منصوب کرد .

گفتنی است مهندس عباس قبادی پیش از این در سمت‌های مدیریتی متعددی، از جمله معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت بازرگانی دولتی، مدیرعامل سازمان شهر و روستای استان تهران و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران فعالیت داشته و در عین حال از مدیران با سابقه و با تجربه شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ج.ا.ایران نیز محسوب می شود که علاوه بر عضویت در هیات مدیره، مدیریت نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و معاونت امور نمایشگاهی این شرکت و مدیریت چندین نمایشگاه ایران در چند کشور را نیز در دوره‌های مختلف به عهده داشته است .

با توجه به سوابق و تجربیات بلند مدت قبادی در مدیریت امور تجاری و اقتصادی و صنعتی و نیز در سمت های مدیریتی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی و سابقه روحیه جهادی و تلاش گری او در امور اجرایی، انتظار می رود با آغاز مدیریت وی، تحولات مثبتی در روند فعالیت این شرکت و نیز در صنعت نمایشگاهی کشور رقم بخورد .

براساس این گزارش، پيش از اين دکتر حسین اسفهبدی مدیريت شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی را از سال ۹۲ تاکنون برعهده داشته است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.823 seconds.