.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار: ۱۰۰۰ تن هلو از مازندران صادر شد/ پرهیز از فروش برنج به دلالان
استاندار مازندران با تاکید بر فراهم کردن زیرساختهای توسعه صادرات، از صادرات هزار تن هلو در هفته های اخیر به خارج از کشور خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی پیش از ظهر دوشنبه در کارگروه تنظیم بازار استان با اشاره به صادرات هزار تن هلو از استان گفت: زیرساخت های توسعه صادرات غیرنفتی را در استان باید فراهم و تقویت کرد.

وی همچنین بر لزوم مبارزه و برخوردقاطع با احتکار و گرانفروشی در استان تاکید کرد و گفت: همه دستگاه ها باید برای مقابله با گرانفروشی و احتکار مشارکت داشته باشند.

استاندار مازندران، همچنین خواستار نظارت و بازرسی مستمر و متحد و یکپارچه دستگاه های متولی برای پایش و رصد بازار و جلوگیری از گرانفروشی در استان شد و گفت: هیچکس حق افزایش خودسرانه قیمت کالاها برای عرضه به مردم را ندارد.

اسلامی با بیان اینکه هدف دشمن تخریب باورهای مردم از طریق آسیب رساندن به اقتصاد و پول ملی است ادامه داد: امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم و هدف اصلی آن از بین بردن اتحاد ملی است.

وی، توانمندسازی تولید و بازار را امری مهم و ضروری برشمرد و گفت: باید با مدیریت عرضه و اتحاد از شرایط سخت کنونی عبور کنیم و اجازه گرانفروشی و احتکار را به سودجویان ندهیم.

استاندار مازندران، با اشاره به ممنوعیت واردات برنج و اقدام غله و خدمات بازرگانی برای خرید تضمینی محصول از برنجکاران خواست تا دسترنجشان را با قیمت ناچیز به دلالان و واسطه ها نفروشند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.194 seconds.