.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سوخت مورد نیاز پمپ بنزین های غرب مازندران تامین شد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، مشکل فنی را دلیل کمبود سوخت در پمپ بنزین های غرب استان بیان کرد و گفت: اکنون سوخت مورد نیاز تامین شده است.

به گزارش شمال نیوز،علی نبیان با اشاره به اینکه در چند روز گذشته به دلیل وقفه فنی شاهد کمبود عرضه بنزین در جایگاه های غرب استان بوده ایم اظهار داشت: تعدادی از جایگاه های سوخت در غرب استان با مشکل مواجه شدند و با پیگیری های ویژه و مستمر، سوخت مورد نیاز استان تامین شد.

وی افزود: سوخت مورد نیاز استان از پنج منبع و مرکز کشور تامین شده است و با توجه به حضور گسترده گردشگران، شاهد افزایش تقاضا برای سوخت شده ایم.

نبیان از مردم و مسافران خواست با توجه به تامین سوخت، نگرانی در این زمنیه نداشته باشند و از هجوم به جایگاه ها خودداری کنند.

معاون استاندار مازندران ادامه داد: با دستور صادره از سوی استاندار مازندران، پیگیری لازم برای تامین سوخت شده است اما صرفه جویی در مصرف سوخت در دستور کار قرار دهند و نیاز به ذخیره سازی سوخت نیست.

وی از مردم خواست، صبوری و صرفه جویی را سرلوحه کار قرار دهند زیر سوخت به اندازه کافی موجود است.

به گزارش مهر، از چند روز گذشته به دلیل تغییر در ارسال مسیرهای تامین سوخت، برخی جایگاه های عرضه سوخت با کمبود بنزین در غرب مازندران مواجه شده اند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.349 seconds.