.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دختر جنجالی فلسطینی آزاد شد+ عکس
عهد التمیمی، دختر نوجوان فلسطینی که به دلیل سیلی زدن به یک سرباز اسرائیلی به هشت ماه حبس محکوم شده بود، در پی گذراندن دوران محکومیتش روز یکشنبه هفتم مرداد از زندان اسرائیل آزاد شد.

دختر جنجالی فلسطینی آزاد شد

  بنابر گزارش‌ها، نریمان التمیمی، مادر عهد که بعد از او زندانی شده بود، نیز همراه با دخترش آزاد شد.پاییز سال گذشته انتشار ویدئویی از سیلی زدن عهد التمیمی به یکی از سربازان اسرائیلی در خانه والدینش واقع در روستای «نبی صالح» در کرانه باختری، به محاکمه این نوجوان فلسطینی و محکومیت او منجر شد.

روند محاکمه عهد التمیمی به ماجرایی جنجالی تبدیل شد و شهرت زیادی برای او و خانواده‌اش به دنبال آورد. انتشار ویدئو‌های متعددی از سال‌های گذشته نیز نشان داد که عهد التمیمی از دوران کودکی همواره به درگیری لفظی و مقابله با سربازان اسرائیلی علاقه‌مند بوده است.

او در زمان دستگیری ۱۶ ساله بود و تولد هفده سالگی‌اش را در زندان گذراند؛ و از همین رو شماری از نهاد‌های بین‌المللی از اسرائیل خواسته بودند که محاکمه این دختر را متوقف کند. با این حال مقام‌های اسرائیلی، از جمله آویگدور لیبرمن، وزیر دفاع این کشور، بر تنبیه عهد التمیمی برای دادن درس عبرت به سایر فلسطینیان تاکید داشتند.     دختر جنجالی فلسطینی آزاد شد

بنابر گزارش‌ها، این دختر فلسطینی روز یکشنبه پس از آزادی از زندان در رام‌الله با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی، دیدار کرد.

در خبری دیگر، گزارش شده که ارتش اسرائیل شامگاه شنبه دو نقاش و گرافیست ایتالیایی را که در حال کشیدن تصویر چهره عهد التمیمی بر دیوار مرزی کرانه باختری در شهر بیت‌اللحم بازداشت کرده است.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.201 seconds.