.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هواداران پرشور نساجی امشب کار مهمی دارند/از نساجی توقعات معقول داریم
مالک باشگاه نساجی مازندران گفت: امشب هواداران پرشور نساجی کار مهمی دارند چراکه چشم تمام فوتبال ایران به تماشاگران نساجی است و آنها باردیگر باید ثابت کنند نه تنها بهترین تماشاگران لیگ‌ یک، بلکه برترین هواداران لیگ‌ برتر هم هستند.

به گزارش شمال نیوز، تیم فوتبال نساجی مازندران امشب نخستین بازی خود در لیگ‌برتر را در مقابل ذوب‌آهن برگزار می‌کند.

مالک باشگاه نساجی مازندران در گفت‌و‌گویی با بیان اینکه از مسؤولان استانی و شهرستانی که با تلاش خود توانستند ورزشگاه را به مسابقات لیگ برسانند قدردانی می‌کنم، اظهار کرد: این کار سبب شد تا دوباره شور و هیجان فوتبالی در شهر و استان جاری شود و مردم بتوانند از امتیاز میزبانی خود استفاده کنند.

وی افزود: امشب هواداران پرشور نساجی کار مهمی دارند چراکه چشم تمام فوتبال ایران به تماشاگران نساجی است و آنها باردیگر باید ثابت کنند نه تنها بهترین تماشاگران لیگ‌یک، بلکه برترین هواداران لیگ‌برتر هم هستند.

صنیعی‌فر تصریح کرد: از همه هواداران تیم محبوب و مردمی نساجی می‌خواهم که تا پایان بازی نساجی، نکونام و بازیکنان تیم خود را تشویق و حمایت کنند چراکه الان وقت همدلی و وحدت است.

مالک باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه تیم خوب نساجی در فصل گذشته نشان داد که هیچ‌وقت در برابر سختی‌ها تسلیم نمی‌شود، اظهار کرد: باید در سال نخست صعود حضور خود در لیگ برتر، با رقیبانی مدعی دیدار کنیم که هم دولتی هستند و هم با بودجه‌های کلان به این رقابت‌ها آمده‌اند.

وی ادامه داد: بنده به همراه رضا حدادیان به عنوان بخش خصوصی با بودجه مشخص و محدود نسبت به سایر تیم‌ها کار می‌کنیم و از تیم خود توقعات معقول داریم.

صنیعی‌فر در پایان گفت: با همه این مسائل، ما امشب امیدوارانه و برای به‌دست آوردن پیروزی وارد زمین می‌شویم و از این تیم حمایت می‌کنیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.485 seconds.