.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صدور ۴۲ هزار سند کاداستری در مازندران
۴۲ هزار و ۷۴ سند کاداستری برای متقاضیان در مازندران صادر شده است .

به گزارش شمال نیوز ،بهادر مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران گفت: ۳ هزار و ۴۱۹ مورد به متقاضیان قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی و هزار و ۴۵۵ سند قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن در روستا‌های بالای ۲۰ خانوار بوده است.

وی افزود: صدور اسناد مالکیت کاداستری از ابندای امسال تاکنون نسبت به مشابه سال قبل ۶ درصد رشد داشته است.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران از هزار و ۲۲۸ تقاضای ثبت پذیرفته شده با رشد ۶۰ درصد و تحدید ۶۴۶ ملک و تفکیک ۴ هزار و ۹۲۳ قطعه و رسیدگی به افراز و تجمیع ۳۳۰ متقاضی در این مدت خبر داد.

بهادرگفت: در همین مدت ۴۵ هزار و ۵۷۴ استعلامات مراجع قضائی و دفاتر اسناد رسمی و سایر مراجعی که قانونا حق استعلام گرفته دارند:

وی افزود: ۶ هزار و ۸۰۵ ملک به دستور مقامات قضائی برای تأمین وثیقه بازداشت و از ۴ هزار و ۳۴۸ ملک بازداشت شده به طور مکانیزه رفع بازداشت انجام شده است.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک در پایان با اشاره به ماده ۱۱ قانون قانون حدنگار و تصریح قانون گذارمبنی بر تعیین مهلت ۵ ساله برای تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای به حدنگار گفت: ارائه هرگونه خدمات ثبتی با انقضای این مدت منوط به صدور سند تک برگ بوده و از مردم استان خواست تا فرصت باقیست ازمزایای این سند استفاده کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.