.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حسین زادگان: تقویت نشاط و امید وظیفه فرمانداران است
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، تقویت سمن ها، پرهیز از نزاع و اختلاف و ایجاد نشاط و امید را وظایف اصلی فرمانداران برشمرد.

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین زادگان بعدازظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار میاندرود، امانتداری و قانونمداری را شاخصه مهم فرمانداران برشمرد و گفت: ایجاد نشاط و و امید و پرهیز از اختلاف وظیفه اصلی نماینده دولت در شهرستان ها است.

وی با بیان اینکه ما با دولت در سایه کاری نداریم زیرا تلاش دارد تا بین مسئولان و مردم بی اعتمادی ایجاد کند به ضرورت ایجاد وفاق و همدلی در جامعه تاکید کرد و گفت: بیش از هر زمان دیگر نیازمند رعایت قانون و اخلاق هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران خواهان ایجاد و تقویت نشاط اجتماعی درجامعه شد و رسیدگی به مشکلات مردم اعم از مسائل اقتصادی را وظیفه اصلی برشمرد و گفت: باید با بهره گیری از همه ظرفیت ها در راستای سیاست های دولت حرکت کرد.

حسین زادگان با اشاره به مش اعتدالی دولت، پرهیز از نزاع و اختلاف، توجه به امانتداری و اخلاق را شاخصه مهم نماینده دولت برشمرد و گفت: مردم رکن اصلی نظام و دولت هستند و برای پیشبرد امور باید سمن ها و تشکل های مردم نهاد تقویت شوند.

وی با انتقاد از عملکرد عده ای که تلاش می کنند حجم مطالبات مردم را افزایش دهند و دولت را زمینگیر کنند گفت: هرکاری که برمبنای سلیقه شخصی انجام شود قابل دفاع نیست.

در این مراسم با تقدیر از تلاش های ارسطو قادری، محمدرضا غلامی به عنوان سرپرست فرمانداری میاندرود معرفی شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.716 seconds.