.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مصرف برق مازندران و گلستان به ۴۶۰۹ مگاوات رسید
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان گفت: مصرف برق مازندران و گلستان در زمان پیک با رشد ۱۲ درصدی به چهار هزار و ۶۰۹ مگاوات رسید.

به گزارش شمال نیوز، حسین افضلی بعدازظهر یکشنبه در حاشیه بهره برداری از سنگرون واحد گاز نیروگاه سیکل ترکیبی نوشهر با اشاره به افتتاح واحد گاز نیروگاه نوشهر اظهار داشت: به دلیل فاصله غرب مازندران با نیروگاههای اطراف، راه اندازی نیروگاه نوشهر در رفع افت ولتاژ برق و تامین انرژی پایدار تاثیرگذار است.

وی افزود: با وارد مدار شدن نیروگاه نوشهر هم افت ولتاژ منطقه رامسر و محمودآباد و رویان در غرب استان رفع می شود و آثار مثبت این نیروگاه در ایستگاه بابل نیز مشاهده خواهد شد.

وی با اشاره به رشد ۱۲ درصدی مصرف برق مازندران و گلستان در ایام پیک اظهار داشت: در ۲۱ تیرماه امسال پیک مصرف به چهار هزار و ۶۰۹ مگاوات رسید و این میزان در مدت مشابه پارسال چهار هزار و ۱۱۳ مگاوات بود و رشد ۱۲ درصدی را شاهد بودیم.

افضلی یادآور شد: معمولا رشد مصرف برق در ایام پیک در کشور پنج تا شش درصد ولی در مازندران ۱۲ درصد و بیش از میانگین کشوری است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران درباره خاموشی های برق با بیان اینکه این خاموشی ها با کمبود تولید برق در سطح ملی مرتبط است و ارتباطی به وجود نیروگاه ندارد گفت: در ایام پیک هزار و ۳۰۰ مگاوات برق در مازندران را از شبکه سراسری دریافت می کنیم.

وی ادامه داد:پیک مصرف دو استان گلستان و مازندران در خرداد ۱۶۰۰ مگاوات بود ولی امروز به ۴۶۰۰ مگاوات رسیدیم و سه برابر شده است و شبکه ها در ایام غیرپیک با ۳۰ درصد ظرفیت کار می کنند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.201 seconds.