.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دومین برج نوری استادیوم شهید وطنی نصب شد
دومین برج نوری استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر نصب شد و قرار است عصر امروز دو برج نوری دیگر هم در استادیوم شهید وطنی نصب شود.

به گزارش شمال نیوز، با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی صبح امروز دومین برج نوری برای روشنایی استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر نصب شده است.

قرار است عصر امروز دو برج نوری دیگر هم در استادیوم شهید وطنی نصب شود، همچنین پایه‌های اسکوربرد استادیوم نصب شد قرار است در فردا دوشنبه کل اسکوربرد استادیوم نیز نصب شود.

استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر از ساعت 20:45 روز پنجشنبه چهارم مرداد در هفته نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور میزبان دو تیم نساجی و ذوب آهن اصفهان است.

همچنین امروز برادران حسین‌زادگان به عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری و مدیرکل ورزش و جوانان استان و مهدی محمدی فرماندار قائم‌شهر و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی برای پیشرفت روند اجرایی و عملیاتی بازدید میدانی از استادیوم شهید وطنی داشتند.

جلسه هماهنگی میزبانی تیم نساجی در لیگ برتر فوتبال کشور برای حضور قدرتمند و همچنین میزبانی شایسته جلسه هماهنگی تیم فوتبال نساجی برای حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال نیز در حاشیه این بازدید برگزار شد.

حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در این جلسه با بیان اینکه همه مسؤولان تلاش دارند تا نساجی میزبان شایسته‌ای برای دیگر تیم‌ها در استادیوم شهید وطنی باشد، افزود: نخستین برج نوری استادیوم شهید وطنی برای روشنایی استادیوم دیروز و دومین برج نوری نیز امروز نصب می‌شود و به دو برج نوری دیگر هم عصر امروز نصب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اسکوربرد استادیوم هم فردا دوشنبه نصب می‌شود، گفت: با همدلی و همفکری مسؤولان استانی و شهرستانی در برگزاری مسابقات لیگ برتر مشکل خاصی در قائم‌شهر نداریم.


همچنین غلامرضا بهروان رئیس هیأت فوتبال مازندران با اشاره به اینکه نساجی از تیم‌های پرطرفدار فوتبال کشور است، گفت: کانون هواداران نساجی در فدراسیون ثبت شود.

وی درباره امنیت برگزاری مسابقات در استادیوم شهید وطنی خاطرنشان کرد: حداقل استاندارد لازم در استادیوم شهید وطنی برای میزبانی از تیم‌ها لحاظ شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.566 seconds.