.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عبدالله رضیان :اقتصاد دولتی بلای بخش خصوصی/ ارز صرف کالاهای بنجول نشود
رئیس مجمع نمایندگان مازندران، اقتصاد دولتی را بلای جان اقتصاد خصوصی و اصلاح در بسیاری از ساختارهای اقتصادی را ضروری دانست.

به گزارش شمال نیوز، عبدالله رضیان بعدازظهر شنبه در مراسم هفته صنعت و معدن با بیان اینکه از یکسو باید تامین اجتماعی را کنترل کنیم و از سوی دیگر این بخش نیز با کسری مالی مواجه است و باید حقوق مستمری بگیران و افرا تحت پوشش را تامین کنند گفت: باید اصلاح اساسی در بسیاری از ساختارها صورت گیرد زیرا فضای اقتصادی با دیگر فضاها درهم تنیده شده است.

وی با عنوان اینکه بخش مهمی از هزینه های کشور جاری است گفت: هنوز از فضای نامیمون رانتی بخش دولتی خارج نشده ایم و باید این فضا اصلاح شود.

رضیان با اظهار اینکه اقتصاد دولتی بلای جان اقتصاد خصوصی شده است گفت: اصل ۴۴ نه تنها اجرا نشده بلکه قانون را با وضع بدتر اجرا کرده ایم.

وی با بیان اینکه با ارز ۴۲۰۰ تومانی صرف کالاهای لوکس می شود گفت: مجلس مخالف ارز ۴۲۰۰ تومانی بود و سئوالات زیادی درباره این نرخ ارز مطرح کرده است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه مجلس در بسیاری از جاها با گره اصل ۸۵ مواجه می شود گفت: مجلس کمیسیونی برای رفع موانع تولید و حمایت از اقتصاد مقاومتی ایجاد کرده است و به دلیل بروکراسی موجود، نمی توانیم مشکلات را حل کنیم.

رضیان ادامه داد: مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون مربوطه نهایی شده و به زودی وارد صحن مجلس می شود زیرا از همان ابتدا معتقد بودیم که مالیات باید از مصرف کننده نهایی گرفته شود.

وی با بیان اینکه مجلس صندوق های مکانیزه را الزامی کرده بود ولی هنوز اجرایی نشده است گفت: برخی قوانین رفع موانع تولید نیز به رغم تصویب در مجلس، مسکوت مانده است.

رضیان با عنوان اینکه بنگاه داری بانکها پدر تولید را درآورده است، به افزایش نرخ مسکن و رانتهای موجود در این بخش اشاره کرد و خواستار برنامه ریزی برای حل مشکلات شد.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر اینکه ارز کشور نباید صرف واردات کالاهای بنجول و بی کیفیت شود افزود: باید از تولید و فعالان این بخش حمایت کنیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.